گزارش/

درخواست داوطلبان کارشناسی ارشد ۹۹ برای تعویق مجدد کنکور

با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، تعداد زیادی از داوطلبان، تعویق مجدد این آزمون را خواستار شده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با شیوع کرونا در بسیاری از مسائل جاری کشور مُهر تعطیلی خورد؛ در این میان برگزاری کنکور‌ها نیز به تعویق افتاد. یکی از این کنکور‌ها آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ بود که نهایتا مقرر شد این آزمون در تاریخ ۲۲ و ۲۳ خرداد ۹۹ برگزار شود.

رئیس سازمان سنجش نیز به خبرنگار ما اعلام کرده است که این کنکور در موعد مقرر برگزار خواهد شد و اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کند که این آزمون باید به تعویق بیفتد آن را برگزار نمی‌کنیم. با این وجود جمع زیادی از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد با راه اندازی کمپینی متقاضی تعویق کنکور هستند.

دلایل داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ برای تعویق مجدد

یکی از دانشجویان متقاضی تعویق کنکور کارشناسی ارشد فارغ التحصیل دانشگاه اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گفت: من و عده زیادی از داوطلبان کنکور ارشد با توجه به شیوع بیماری کرونا و سرعت انتقال و انتشار ویروس و خطر ابتلا به این بیماری و همچنین با توجه به تحقیقات صورت گرفته شده مبنی بر امکان آلوده شدن افراد (با عطسه و سرفه) و همچنین رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و تاکید ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا به منظور رعایت اصول و قوانین وضع شده و قطع زنجیره تماس افراد سالم با افراد بیمار و ناقل درخواست تعویق افتادن زمان برگزاری این کنکور را داریم.

این داوطلب کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ درباره دلایل این درخواست، گفت: نمی‌شود چهار ساعت با ماسک بر سر جلسه امتحان کنکور نشست؛ تنفس کردن در شرایطی که هم استرس آزمون حاکم است و هم خطر مبتلا شدن به بیماری کرونا، بسیار سخت است.

او تاکید کرد: داوطلبانی هستند که نزدیک به پنج ساعت از محل سکونت خود باید دور شوند تا به محل حوزه امتحانی برسند و این امکان را ندارند که شب قبل از آزمون به خوابگاه یا مکانی بروند که اسکان داشته باشند. اگر هم صبح اول وقت بخواهند حرکت کنند؛ قطعا جلسه کنکور برای آنها توام با استرس و خستگی خواهد بود.


بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت دکتری ۹۸ برگزار نشد/ اعتراض داوطلبان بی پاسخ ماند!


این فارغ التحصیل دانشگاه اهواز گفت: داوطلبانی هستند که با توجه به شرایط موجود و مشکلات اقتصادی مجبور هستند بجای پدر خانواده کار کنند و فرصت مطالعه‌ کافی برای آزمون را ندارند. این افراد هم درخواست وقت بیشتر برای مطالعه دارند تا بتوانند فرصت‌های از دست رفته را جبران کنند. با توجه به اینکه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، کنکور‌های وزارت بهداشت و تعطیلی مجامع ورزشی از جمله مسابقات المپیک، لیگ‌های جهانی فوتبال و دیگر ورزش ها، به تعویق افتاده اند؛ چرا کنکور کارشناسی ارشد به تعویق نمی افتد؟.

او ادامه داد: عدم تغییر در برگزاری کنکور وزارت علوم در این شرایط بحرانی اصلا عادلانه نیست. کمپین داوطلبان کارشناسی ارشد تاکنون بیش از یازده هزار حمایت کننده داشته است. تعطیلی کتابخانه‌ها، خوابگاه‌ها و عدم دسترسی به استادان برای رفع اشکالات درسی، ابتلای بعضی از داوطلبان به بیماری کرونا و از دست دادن وقت بسیار زیاد و افت شدید تحصیلی برای آمادگی کنکور از دیگر دلایل ما برای به تعویق افتادن کنکور سراسری است.

درخواست داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ برای تعویق مجدد

یکی دیگر از داوطلبان کارشناسی ارشد نیز گفت: من یکی از قربانی‌های ویروس کرونا بودم و مریض شدم، حدود یک ماه وقتم هدر رفت. یعنی تمام تلاشی که از تابستان کردم بخاطر این یک ماه مریضی که هر لحظه ممکن بود بمیرم از دست رفت اما دوباره شروع کردم، نمی‌دانم که  با این یک ماه عقب افتادن از درس خواندن در زمان محدود می‌توانم نتیجه بگیرم یا خیر.

تعویق کنکور وابسته به نظر ستاد ملی کروناست

فاطمه زرین آمیزی، مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی درباره تعویق مجدد کنکور‌ها گفت: سازمان سنجش یک سازمان مجری است و همان طور که زمان برگزاری آزمون دکتری از اسفند به خرداد موکول شد؛ زمان برگزاری بقیه آزمون‌ها هم تغییر کرد. باید ستاد مقابله با کرونا در مورد این مسئله تصمیم بگیرد.

او تصریح کرد: اگر ستاد مقابله با کرونا به سازمان سنجش بگوید آزمون‌ها بنا به شرایط کشور و شرایط بحرانی کرونا به تعویق بیفتد؛ باز هم اقدام به تعویق می‌کنیم. در غیر این صورت مطابق زمان برگزاری که اعلام شده آزمون را برگزار می‌کنیم.

پیگیر درخواست داوطلبان برای تغییر زمان آزمون‌های سراسری هستیم

علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت در توییت خود نوشت: در تصمیم‌گیری برای شرایط برگزاری آزمون‌های سراسری قطعا سلامت داوطلبان، اصلی‌ترین محور خواهد بود.

‏طی هفته گذشته در خصوص نگرانی‌های مطرح شده درباره شرایط برگزاری آزمون‌های سراسری و درخواست برای به تعویق افتادن زمان آن‌ها، جلسات متعددی برگزار و جوانب مختلف این موضوع بررسی شده که نتایج آن اطلاع‌رسانی خواهد شد. قطعا سلامت داوطلبان، اصلی‌ترین محور این تصمیمات خواهد بود.

چند سوال پرتکرار داوطلبان

-با توجه به لغو مراسم‌های ماه رمضان و همچنین مراسمات ملی خرداد برگزاری آزمون‌ها در خرداد ماه برخوردی دوگانه است؟.

-اگر قرار است که کنکور کارشناسی ارشد در موعد مقرر برگزار شود چرا در حدود یک ماه نیم قبل از تاریخ برگزاری یعنی ابتدای اردیبهشت  مهلت مجدد برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در نظر گرفته شد؟.

-چرا آزمون کارشناسان رسمی دادگستری که مقرر بود در ۹ خرداد برگزار شود به تعویق افتاد، ولی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری به تعویق نمی‌افتد؟.

درخواست داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ برای تعویق مجدد

علاوه بر این سوالات زیادی نیز درباره تمهیدات حفاظتی سازمان سنجش برای جلوگیری از تقلب در کنکور از جمله نحوه بازرسی بدنی، نحوه کسب اثر انگشت و نحوه تشخیص چهره داوطلبان شکل گرفته است. این داوطلبان همچین درباره نحوه رفت و آمد داوطلبان به مراکز استان‌ها برای شرکت در آزمون معترض هستند.

داوطلبان در فضای مجازی نیز اعتراضات زیادی را مطرح کرده اند که در ادامه چند مورد را می خوانید:

درخواست داوطلبان کارشناسی ارشد ۹۹ برای تعویق مجدد کنکور

درخواست داوطلبان کارشناسی ارشد ۹۹ برای تعویق مجدد کنکور

درخواست داوطلبان کارشناسی ارشد ۹۹ برای تعویق مجدد کنکور

درخواست داوطلبان کارشناسی ارشد ۹۹ برای تعویق مجدد کنکور

درخواست داوطلبان کارشناسی ارشد ۹۹ برای تعویق مجدد کنکور

کنکور در صورت تشخیص ستادملی مبارزه با کرونا به تعویق می‌افتد!

داوطلبان عدم مهار بیماری، شروع پیک‌های دوم و سوم، ازدحام ناشی از تجمیع در محل برگزاری کنکور، سختی تنفس با ماسک در طول ۴ ساعت جلسه آزمون، مسافرت از روستا‌ها و شهر‌ها به محل برگزاری آزمون‌ها و بسته بودن کتابخانه‌ها و عدم دسترسی به منابع علمی را از مهم‌ترین دلایل خود برای تعویق آزمون‌ها می‌دانند.

در مقابل تمام این داوطلبان که متقاضی تعویق کنکور هستند؛ باید به چند نکته دیگر توجه کرد: اینکه تعداد زیادی از داوطلبانی که برنامه ریزی خود را انجام داده اند و مشغول مطالعه هستند، به هیچ وجه با تعویق مجدد کنکور موافق نیستند. از سوی دیگر چند ماه بعد زمان شروع سال تحصیلی جدید است و وقفه در برگزاری کنکور قطعا شروع سال تحصیلی را نیز با مشکل رو به رو خواهد کرد. نکته مهم دیگر نیز این است که شرایط کشور مشخص نیست و اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا تشخیص دهد قطعا کنکور به تعویق خواهد افتاد. 

کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته بر اساس اعلام سازمان سنجش در روز‌های ۲۲ و ۲۳ خرداد ۹۹ در حوز‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۷۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
لطفا همین هفته 30 مرداد 99 کنکور برگزار بشه مجلس محترم اقای ریسس جمهور لطفا دیگه کنکور رو به تعویق نیاندازید لطفا اقتدار در برکزاری کنکور داشته باشید اکثر کمپین ها از تشئیق دوستان انجام میشه لطفا اقتدار داشته باشید همین هفته برگزار کنید
Iran (Islamic Republic of)
پ
۱۹:۵۳ ۲۴ تير ۱۳۹۹
بس است دیگر چقدر به تعویق میوفته ما خسته شدیم مگه با یه بار امتحان دادن کورنا شدت پیدا میکننه . خسته شدیم به خدا. چقدر به تعویق میوفته چقدر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 7 بار ده بار هزار بار چندبار ملت و مسخره کردین. دیگه 17 مرداد دست نمیزنید همون زمان میدیم. بعضی ها درس نخواندن کورنا ونرمی هوا رو بهانه میکنن. اگه درس میخوندن میفهمیدن دست انداختن یه نفر چقدر سخته
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۱:۲۱ ۲۴ تير ۱۳۹۹
منراصلا راضی نیستم به تعویق بندارن من بر نامه ریزی کردن خودندم . سختی کشیدم . یه صفحه کتاب خوندمش تمرین کردنش سه جهاررساعت زمان میبره چه تعویق بیفته چه نیوفته کرونا با ما همراهی میکنه. با یه به تعویق انداختن تموم نمیشه بخاطر کرونا ارشد به تعویق بینداز جماعتی که می‌ریزن بازار چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من اصلا نمیخوام به تعویق بیوفتع هی بر ناممو بهم میریزد 7 بار تغیر دادن بسه دیگه. بر نامه مونو بهم ریختنی. انگار با تعویق انداختن ارشد کرونا تموم میشه .شما بر گزار کنید هر کی دوست داشت میده هرکی دوست نداشت امکانی برای بر گزاری کلاسهای مجازی نداشته باشه . خودش می‌مونه کنکورربعد.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۳۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
درود. امیدوارم ستاد کرونا هر چه زودتر تعویق کنکور ارشد رو به شهریور یا مهرماه اعلام کنه تا سازمان سنجش به همه ابلاغ کنه لطفا کنکور ا شد 99 رو به آخر شهریور موکول کنید. از همه نظر بیشتر داوطلبان راضی هستن. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی حسین پور
۱۵:۴۲ ۲۱ تير ۱۳۹۹
با سلام
لطفا مسعولین یکبار برای همیشه این آزمونهای کنکور ناجوانمردانه رو برداره ، نتیجه یکسال تلاش یک نفر بستگی به چند تا تست مزخرف بی سر و ته داره ، حالا با این شرایط کرونا با این استرس شدید کنکور چجوری میشه خونسرد و در آرامش جواب داد؟ حداقل برای آزمون دکتری و ارشد رو دو مرحله ای برگزار کنید ، یک مرحله سوالات معقول استاندارد بصورت مجازی برگزار بشه در صورت کسب نمره قبولی که چندیدن بار در سال برگزار میشه ، به دانشگاه مورد نظر ارجاع داده بشه تا آزمون تشریحی مناسب برای گزینش دانشجوهای با استعداد واقعی که تلاش کردن و از نظر علمی خوب هستن گزینش بشن نه صرفا بر پایه چند تا تست ، ممنون از توجهتون
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
roya
۱۹:۰۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
انقد اذیت نکنین.بابا فشار روانی داره دیوونمون میکنهههه
سرجلسه چجوری بشینیم با این اوضاع
برگه ها با چندتا دست تماس داره
جلو کولر بشینیم یا از گرما بپزیم
خواهش میکنممم درست تصمیم بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۲۱:۱۹ ۱۹ تير ۱۳۹۹
با سلام خدمت همه داوطلبان ارشد و دکترا. شنبه 21 تیرماه در مجلس راجع به تعویق کنکور تصمیم گیری می شود و هر اخباری تا کنون آمده فعلا قطعیت ندارد. امیدواریم کنکور به اواخر شهریور بیفته و زمان مناسبی از نظر شرایط آب و هوا هست و حق کسی هم ضایع نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۵:۵۴ ۱۹ تير ۱۳۹۹
سلام. تعویق مجدد کنکورهای ارشد و دکترا 99 رو برای آخرین بار از ستاد کرونا و آقای دکتر نمکی و مجلس و وزارت علوم خواستاریم. امروز 221 نفر فوتی بی سابقه و بیشتر استان ها در وضعیت قرمز بوده. اوضاع بحرانی هست. لطفا اقدام کنید. یک ماه دیرتر هیچ آسیب و هیچ حقی ضایع نمیشه و بهای یک عمر سالم بودن رو در نتیجه خواهد داشت. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۵۶ ۱۹ تير ۱۳۹۹
با سلام. امیدوارم مسوولان کنکور ارشد و دکترا رو به آخر شهریور بندازن. اوضاع کشور بحرانی هست سلامتی جوانان برا این مملکت خیلی مهمه. امروز 221 نفر از کرونا فوت کردن. واقعا ستاد کرونا نمیخواد کنکور ها رو به تعویق بندازه؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۲۳:۰۸ ۱۷ تير ۱۳۹۹
وجدانا اگ بچه های خودتونم کنکور داشتن بازم سر حرفتون بودین ؟ بخدا نمیشه خداشاهده نمیشه اک ما مبتلا شیم ... خونواده هامون و .... گناه دارن بخدا

انقد اذیتمون نکنین خدا رو خوش نمیاد ....
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۲۲:۰۲ ۱۷ تير ۱۳۹۹
مسئولین محترم اوصاع وخیمتر از اونیه که بخواییم امتحان بدیم شما نگران روحو روان شرکت کننده هایی که میخواهند کنکور برگزار بشه هستید ؟سلامت جسم مهم نیست؟این چه تدبیریه
چرا اهمیت نمیدید؟
لطفا اونایی که میخواهند کنکور در زمان اعلام شده برگزار بشه امتحان بدهند واونهایی که نگران سلامتی خودشون واطرافیانشون هستند در وقت مناسبتر مهرو آبان کنکور بدهند.اونوقت میبینید که همه اونایی که دارند خودشونو واسه امتحان دادن میکشن کدومو انتخاب میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۷ تير ۱۳۹۹
سلام . خواهشاً کنکور سراسری 99 را لغو کنید با این کار بزرگترین کمک را به جوانان میکنید ممنون . ما در خانه استرس کرونا را داریم چه برسد بریم کنکور . ما حتی موقعی که در خانه هستیم و بیرون در نمی آییم ساعتی چند بار دست و صورت مان را از استرس میشوریم .
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۱:۲۵ ۲۴ تير ۱۳۹۹
نخی رم بر گزار میشه اونی که دوست داره میده اونی که دوست نداره نمیده می‌مونه سال بعدش سال بعد هم کرونا داریم .فک می کنید تموم میشه کنکور لغودکردین جماعتی که هر روز می‌ریزن رستورانها.بازارها. چه کنیم فقط گیر دادن ربه امتحانات آزمونها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۶ تير ۱۳۹۹
مسئولین محترم لطفا یه کم محدودیت هارو بیشتر کنید تا یه خرده آمار کرونا بییاد پایین تر بعد کنکور برگزار کنید الان امروز ۱۶۵ نفر فوتی داشتیم واقعا شرایط خطرناکه
Germany
علی
۰۲:۳۳ ۱۶ تير ۱۳۹۹
درود. آقایون مسوولان پس چرا کنکور ارشد و دکترا رو به اواخر شهریور به تعویق نمیندازین.؟!!!! شما که اصلا به فکر مردم نیستین. اینجوری خیلیا از بین میرن. لطفا ستاد مبارزه با کرونا و مجلس اقدام کنه. این وزیر علوم و سازمان سنجش اصلا به فکر سلامتی و آسایش داوطلبان نیست.
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۲:۴۳ ۱۵ تير ۱۳۹۹
سلام و درود. آقایان وزرا و مسوولان انگار که هر چی داوطلبان به شما درباره تعویق کنکور ارشد و دکترا میگن بی اعتنا هستید. جناب آقای دکتر نمکی لطفا حداقل شما که صدای جوانان رو می‌شنوید این دو کنکور رو به اواخر شهریور یا مهرماه بندازید. نهایتش یک ماه دیرتر همه میرن کلاس. مدام زیر نویس تلویزیون در مورد نحوه توزیع کارت و تاریخ امتحان اعلان میکنه انگار که نه انگار جوانان و مردم مملکت اعتراض میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ازیتا
۲۱:۴۸ ۱۵ تير ۱۳۹۹
جوری میگن کنکور کنکور انگار چه امتحان عادلانه ای هست.هرساله شاهد خریدن صندلی و تقلب در کنکور هستیم و سهمیه های ناعادلانه.چطور میشه کسی که کرونا داره یا مریضی دیگه ای داره و در شرایط جسمی و روحیش تاثیر میذاره سهمیه نداشته باشه اما عده ای صرف اینکه سهمیه دارن به رشته های تاپ میرسن وافراد لایق از دور با چشم گریون لبخند اونارو نگاه میکنن.چه جامعه ی عادلانه اییییییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
.معصومه
۲۳:۰۹ ۱۷ تير ۱۳۹۹
داغ نکن ... عاروووووم
باش بش میگم
Iran (Islamic Republic of)
الهام خانی
۱۸:۰۸ ۱۵ تير ۱۳۹۹
سازمان سنجش:شما مسئولیت تمام کسانیرو که سر جلسه کنکور بیمار میشند رو بعهده میگیرید؟کنکوری که به قیمت از دست دادن جون شرکت کننده ها باشه چه فایده داره؟اگه قرار بود تو این وصعیت کنکور داده بشه اردیبهشت وخرداد وصعیت بهتر بود .
Iran (Islamic Republic of)
بهناز
۱۴:۴۸ ۱۵ تير ۱۳۹۹
سلام ودرود. امیدوارم مسوولان در مجلس این هفته تصمیم قطعی برای تعویق کنکور ارشد و دکترا به شهریور یا مهرماه بگیرن. چون اون وقت هوا خنک‌تر هست و با ماسک و دستکش بهتر میشه کنار اومد و احتیاج به کولر هم نیست که ویروس رو از افراد آلوده به همه انتشار بده. با تشکر. لطفا صدای ما جوانان ایران رو باتوجه به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی و شیوع بالای کرونا بشنوید و اقدام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۱:۵۲ ۱۵ تير ۱۳۹۹
سلام. تعویق کنکور ارشد و دکترا 99 را به شهریور ماه یا مهرماه خواستاریم. لطفا مسوولان اقدام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
رها
۰۲:۵۴ ۱۵ تير ۱۳۹۹
با سلام. ما همه داوطلبان آزمونهای سراسری در همه مقاطع از ستاد مبارزه با کرونا و وزارت علوم و سازمان سنجش خواستاریم تا آزمونها رو به اواخر شهریور یا اوایل مهر به تعویق بندازن نه اینکه لغو کنن تا حق هیچ کس هم ضایع نشه. نهایتش از آبان ماه کلاسها شروع بشه. چون در گرمای تیر و مرداد ماه نشستن با ماسک و دستکش واقعا طاقت فرسا هست. بازم اون موقه هوا خنک تر شده و بهتر میشه با پروتکلهای بهداشتی کنار اومد. لطفا مسوولان کشور صدای ما رو بشنوید. با تشکر
Germany
miss
۰۱:۱۰ ۱۵ تير ۱۳۹۹
چه اشکالی داره شرط معدلی کنن خب حتما باید کنکور بذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۴ تير ۱۳۹۹
سلام
از مشئولین خواهش میکنیم با توجه به اوج گرفتن دوباره کرونا کنکور ارشد و دکتری رو به شهریور و یا مهر ماه موکول کنند.
Germany
هلیا
۰۲:۴۹ ۱۴ تير ۱۳۹۹
سلام آقای دکتر نمکی لطفا دستور تعویق کنکور ارشد و دکترا رو به آخر شهریور یا مهر ماه بدید. لطفا هر چه زودتر اقدام کنید تا دیر نشده.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۸:۴۱ ۱۳ تير ۱۳۹۹
با سلام و درود خدمت مدیران محترم ستاد کرونا و وزارت علوم و سازمان سنجش. لطفا باتوجه به هوای گرم مرداد ماه و شیوع دوباره کرونا برای آخرین بار امتحان کنکور ارشد و دکترا 99 رو به آخر شهریور موکول کنید. بیشتر داوطلبان هم راضی هستن. با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۸:۱۷ ۱۳ تير ۱۳۹۹
سلام کنکور ارشد و دکتری رو تو این شرایط بحرانی کرونا چطوری میخواین برگزار کنید؟ میشه حداقل یک توضیحی درباره شرایط برگزاری کنکور بدید؟؟ من مادرم تومور مغزی عمل کرده الان دو هفته هست از بیمارستان مرخص شده نمیدونم واقعا شرکت توی کنکور با این شرایط ریسک خطرناکیه یا نه؟ از طرفی هم خیلی زحمت کشیدم یک سال دارم درس میخونم
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۰۲:۲۳ ۱۳ تير ۱۳۹۹
۳ بار کنکور به تعویق افتاد که در بدترین شرایط کنکور بدیم؟؟؟؟؟ لطفا به این فکر کنین که این کنکور چندین هزار نفر را درگیر خواهد کرد.. کنکور ارشد و دکتری را در پاییز برگزار کنید و شروع ترم را بهمن ماه
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۱:۱۰ ۱۳ تير ۱۳۹۹
سلام. آقای دکتر نمکی و مسوولان لطفا به سازمان سنجش ابلاغ کنید کنکور ارشد و دکترا را به شهریور موکول کنند. با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۱۲ ۱۲ تير ۱۳۹۹
با سلام خدمت همه مسوولان ستاد کرونا و سازمان سنجش. لطفا به فکر گرما و سلامتی داوطلبان باشد. اینکه همه ما خواستار تعویق کنکور ارشد و دکترا برای آخرین بار به آخر شهریور هستیم از این لحاظ هست که هم با ماسک سر جلسه اذیت نمیشیم به خطر خنک شدن هوا   و هم اینکه آمادگی بیشتری پیدا می‌کنیم. هیچ کس هم ضررنمیکنه. کلاسها هم از آبان ماه شروع بشه. لطفا صدای ما رو بشنوید و اقدام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۳۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
تعویق کنکور ارشد و دکترا رو خواستاریم. از ستاد مبارزه با کرونا و سازمان سنجش می خواهیم که به آخر شهریور بیفته. کلاسها هم از آبان ماه شروع بشه. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۵:۱۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
سلام. تعویق امتحان کنکور ارشد و دکترا به شهریور ماه خیلی به نفع همه هست و حق هیچ کس ضایع نمیشه. همیشه مهرماه هم که کلاسها رسمی نیست و از اول آبان رسمی میشه پس لطفا به تعویق بندازین که با رعایت مسائل بهداشتی شهریور ماه هم خنکتره و هم با ماسک راحتتره. لطفا اقدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
تهمینه فرخ منش
۱۳:۴۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
وقتی کشور و کل دنیا درگیر مشکل جدی مثل کروناست و بحث اساسی بر سر مردن یا زنده ماندن است، اصلا برگزاری کنکور چه ضرورتی دارد.بر فرض که کنکور ارشد هم سر موعد برگزار شود امکان مدیریت دانشجویان جدیدالورود بعلاوه ی مابقی دانشجویان بسیار مشکل است..از خوابگاه گرفته تا کلاس درس و امکان تردد از شهرهای دور و نزدیک.... این همه تنش و اضطراب در دراز مدت روان انسان را فرسوده می کند..هیچ چیز مهمتر از سلامتی نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
مسوولان ستاد مبارزه با کرونا لطفا کنکور ارشد و دکترا ذو به آخر شهریور بندازین
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۰:۴۱ ۱۲ تير ۱۳۹۹
سلام. خواهان تعویق کنکور ارشد و دکترا به اواخر شهریور هستیم. مسوولان لطفا اقدام کنید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۰۰:۳۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
سلام. خواستار تعویق کنکور ارشد و دکترا به شهریور یا مهر ماه. آقای دکتر نمکی لطفا به سازمان سنجش دستور بدید به تعویق بندازن. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۳۸ ۱۱ تير ۱۳۹۹
با سلام. از داوطلبانی که در تهران زندگی می کنند خواستاریم همگی به ستاد کرونا برین و حضوری از دکتر نمکی بخواین که کنکورهای ارشد و دکترا 99 رو به شهریور به تعویق بندازن. نهایتش یک ماه دیرتر کلاسها شروع بشه با یک ماه تاخیر که برنامه ریزی آموزشی بهم نمیخوره. وزیر علوم اصلا به فکر سلامتی دانشجوها نیست
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۱۸:۱۶ ۱۱ تير ۱۳۹۹
سلام. این وزیر علوم چی میگه؟!!! . میگه همه آزمونها سر جای خودشه. اصلا به فکر مردم نیست. حالا یک ماه دیرتر و کلاسها از آبان ماه برگزار بشه. از ستاد کرونا درخواست داریم این دو کنکور ارشد و دکترا رو به شهریور بندازین. لطفا اقدام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۵:۰۲ ۱۱ تير ۱۳۹۹
با سلام. از سایت خبری جوان میخوایم صدای ما داوطلبان ارشد و دکترا رو هر چه سریعتر به گوش مسوولان و مجلس و ستاد کرونا برسونن و خواستار تعویق این دو آزمون به آخر شهریور ماه بشن. با تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۱:۴۴ ۱۱ تير ۱۳۹۹
ما ک وصیت نامه رو نوشتیم جنازه مون شاید بره دانشگاه واقعا تاسف داره توی این وضعیت بخوان کنکور ارشد و دکتری رو برگزار کنن
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۰۲:۰۴ ۱۱ تير ۱۳۹۹
سلام به سایت خبری جوان. لطفا پیام ما رو به ستاد کرونا برسونین تا کنکور ارشد و دکترا رو به آخر شهریور بندازن. اصلا مسوولان اعتنا نمیکنن به حرفهای ما، چه روزگاری داریم تو این مملکت
Iran (Islamic Republic of)
کتی
۰۰:۵۳ ۱۱ تير ۱۳۹۹
سلام
لطفا تاریخ برگزاری آزمون ارشد و دکتری رو به تعویق بندازین.
وقتی در این شرایط معلوم نیست که نیمسال اول دانشگاه باز باشه یانه پس چه اصراری هست آزمونها در گرمای مرداد برگزار بشن
Iran (Islamic Republic of)
آناهیتا
۱۸:۳۰ ۱۰ تير ۱۳۹۹
درود
ما از جناب دکتر نمکی خواستاریم تا کنکور دکتری را به شهریور یا مهر به تعویق بیاندازند، با توجه به شیوع پیک دوم کرونا و خطرناک تر از پیک قبلی برگزاری ازمون حتی با وجود پروتکل های بهداشتی در این شرایط اصلا قابل توجیه و عادلانه نیست...امیدواریم صدای ماجوانان را بشنوند..باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۷:۰۸ ۱۰ تير ۱۳۹۹
سلام. امید داریم که صدای ما به گوش ستاد مبارزه با کرونا برسه. با توجه به اینکه هر روز آمار فوتی ها بیشتر و بیشتر میشه و اینکه حتما ما باید حدود 4 ساعت با ماسک سر جلسه باشیم از ستاد کرونا خواستاریم امتحان ارشد و دکترا رو به اواخر شهریور موکول کنن. لطفا آقای دکتر نمکی اقدام کنید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
تعویق
۱۷:۰۱ ۱۰ تير ۱۳۹۹
کنکور باید دوباره به تعویق بیوفته چون اینجوری نمیشه سر جلسه حاضر شد
باید به فکر جان مردم باشید
اینجوری واقعا فاجعه س
India
مصطفی
۱۴:۵۱ ۱۰ تير ۱۳۹۹
با سلام
متاسفانه شیوع ویروس کرونا باعث شده که ما نتونیم در موعد مقرر دفاع بکنیم ارشدمون را. اساتید که حضوریش جوابگو نبودن الان که بدتر. لطفا کنکور دکتری را به اواخر شهریور موکول کنید. هر چند معلوم نیست آن موقع هم وضعیت مناسب باشد. شاید برگزاری آزمون به‌صورت آنلاین یکی از گزینه‌ها باشد.
ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
فربد
۱۰:۰۱ ۱۰ تير ۱۳۹۹
با سلام خدمت مدیران محترم ستاد کرونا و سایت خبری جوان. از شما خواستاریم که کنکور ارشد 99 رو به شهریورماه به تعویق بندازین. ما داوطلبان رو درک کنید. اوضاع بحرانی هست. نه کسی درست درس خونده و نه گرمای مرداد ما با ماسک سر جلسه امکان پذیره. برای آخرین با دانشجویان رو از این وضعیت نجات بدید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
پزی
۱۱:۱۰ ۲۴ تير ۱۳۹۹
اونی که خونده بر نامه ریزی کرده چیکار کنیم فک میکنید با یه به تعویق ییر انداختن کنکور ارشد کرونا تمام میشه کرونا سال ها با ما دوسته
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۵:۵۵ ۱۰ تير ۱۳۹۹
عرض سلام و صبح بخیر
عاجزانه از عزیزان باشگاه خبرنگاران جوان تقاضا دارم که پیگیری کنند و صدای ما را به مسولین برگزاری کنکور برسانند از فروردین ماه تا به الان کنکور را به تعویق انداخته اند و در بدترین شرایط ممکن خواهان برگزاری کنگور هستد اگر یک‌بار یکی از این مسولین در صف های قبل از ورود به سالن امتحانات در اتوبوس هایی که دانشجو ها به ساختمان های برگزاری می برند و در صف های امانت قرار گرفته بودند و این ازدحام جمعیت را میدیدند به هیچ وجه حاضر نبودند عزیزان خودشان را راهی شرکت در کنکور کنند برای یک بار به فکر قشر جوان جامعه باشید استان فارس وضعیت قرمز هست خواهشا کنکور را به تعویق بیندازید
Germany
سامان
۰۳:۰۰ ۱۰ تير ۱۳۹۹
با سلام. این وزیر علوم اصلا توجهی به مردم و مریضی نداره. از ساکنین تهران میخوایم که لطف کنن برن ستاد کرونا و بگن تعویق این کنکور ارشد و دکترا رو به شهریور بندازن.
Iran (Islamic Republic of)
p
۰۲:۵۵ ۱۰ تير ۱۳۹۹
خدایا خودت ی معجزه کن واقعا
Iran (Islamic Republic of)
p
۰۲:۵۲ ۱۰ تير ۱۳۹۹
o
Sweden
نیلوفر
۰۲:۴۰ ۱۰ تير ۱۳۹۹
درود
خواستار ب تعویق افتادن کنکور هستیم
ما جوانها جانمان را از سر کوچه نیاوردیم بخاطز یه ازمون ورودی از دست بدیم
پیگیری کنین
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۲:۰۷ ۱۰ تير ۱۳۹۹
سلام. از آقای دکتر نمکی خواستاریم که کنکور ارشد رو به شهریور ماه به تعویق بندازه. تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۰۰:۲۳ ۱۰ تير ۱۳۹۹
سلام. امیدوارم آفای دکتر نمکی برای تعویق کنکور ارشد به داد ما برسه. این وزیر علوم و سازمان سنجش که اصلا اعتنایی به حرفهای ما نمیکنن. از این سایت خبری تقاضا داریم اعتراض ما رو به گوش ستاد کرونا برسونن. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۲۲:۴۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام. اینجور که پیداست اصلا آقای وزیر علوم به اعتراض داوطلبان کنکور ارشد و دکترا اهمیت نمیدن. لطفا دوستان بیشتر همکاری کنید که صدای ما برای تعویق این دو کنکور به شهریورماه به گوش مسوولان رده بالاتر برسه تا وزیر علوم تجدید نظر کنه.
Iran (Islamic Republic of)
لنا
۱۹:۳۶ ۰۹ تير ۱۳۹۹
عاجزانه از ستاد ملی کرونا و سازمان سنجش خواستارم ازمون ارشد ۹۹ رو ب تعویق بندازید استان آذربایجان غربی تو وضعیت قرمز روز بروزم بدتر میشه ،خودم بیماری زمینه ای دارم نزدیک ی ساله از همه چی زدم برا ارشد میخونم نه میخام کرونا بگیرم نه میتونم از ازمون بگذرم لطفا به تعویق بندازید با این شرایط شرکت تو جلسه غیر ممکنه
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۷:۴۶ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام. از ستاد مبارزه با کرونا خواستاریم به دلیل هوای گرم مرداد ماه و شیوع دوباره بالای ویروس کرونا کنکورهای ارشد و دکترای 99 را به آخر شهریور ماه به تعویق بندازن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام حداقل اگه به تعویق نمیندازید سایت رو باز کنید تا محل آزمون رو تغییر بدیم از یه شهر رفتن به شهر دیگر برای آزمون ارشد خیلی سخته ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
التماس تفکر
۱۳:۵۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
دوستان عزیز
وقتی با این شرایط نمیشه رفت دانشگاه حتی در پاییز و زمستان اینهمه جدل برای چیه؟
وقتی نمیشه خوابگاه ها رو باز کرد کنکور دادن به چه درد میخوره؟نکنه می خوان برای هر دانشجو یه اتاق بدهند که کرونا نگیره
حالا بر فرض کنکور دادیم و قبول شدیم آزمون بدون ورودی به درد نمی خوره
وضع کرونا قراره پاییز و زمستان خیلی بدتر بشه
Germany
تیسا
۱۱:۵۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
دوستان خواهان تعویق
درخواستتون رو به گوش نماینده های مجلس در شهرهاتون برسونید مخصوصا در شهرهای وضعیت قرمز.
United States of America
محسن
۰۸:۵۷ ۰۹ تير ۱۳۹۹
امید داریم کنکور ارشد به شهریور یا مهرماه عقب بیفته. ما از ستاد مبارزه با کرونا خواستاریم ما جوانان رو درک کرده و این کنکور ارشد رو به اواخر شهریور منتقل کنن. لطفا اقدام کنین. ما از شما انتظار داریم آقای دکتر نمکی که صدای ما جوانان رو بشنوید. با تشکر.
United States of America
شهرام
۰۸:۴۸ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام. لطفا از داوطلبان کنکور ارشد و دکترا 99 خواستاریم همگی هماهنگ بشید تا این دو کنکور رو به آخر شهریور موکول کنیم. با تشکر از شما و ستاد مبارزه با کرونا و سازمان سنجش
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۰۰:۰۵ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام. از مدیران این سایت خواستاریم که صدای ما رو برای تعویق کنکور ارشد و همچنین دکترا به آخر شهریور ماه برسونن تا دیر نشده. همه دنیا خیلی مراعات میکنن و به خواسته های مردمشون اهمیت میدن. انشالله که مسئولان ستاد کرونا هم برای خواسته ما اقدام کنن با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ارمین
۲۲:۳۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
با سلام خدمت همه مدیران ستاد مبارزه با کرونا و سازمان سنجش. لطفا کنکور ارشد و دکترا رو به شهریور ماه یا مهر ماه عقب بندازین. زمان مناسبتری برای همه هست. لطفا اقدام کنید
Turkey
بیتا
۱۹:۴۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
دوستان به نماینده های شهرهاتون اطلاع بدید که تو مجلس مطرح بشه جان ما و عزیزانمان و همشهریانمان محترم است.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۱۷ ۰۸ تير ۱۳۹۹
لطفا کنکور ارشد رو به شهریور بندازین. به فکر گرمای مرداد و شیوع بالای کرونا باشین که ما دانشجوها رو از بین میبره. از ستاد مبارزه با کرونا کمک و همیاری در این زمینه خواستاریم.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۸:۳۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
اینهمه داوطلب که تو این مدت درس خوندن. اگه روز ازمون مبتلا شن بعده کنکور اگه بخوان یه استراحت کوچیک حتی یه پیاده روی ساده تو خیابون داشته باشن کلی ادمو مبتلا خواهند کرد این فقط یکی از عواقب وحشتناک کنکور 99در تابستان خواهد بودمسئول محترم خبرنگار شریفی که این کامنت منو میخونی نرسه اون روزی که بیایید بگید ایکاش به مطالبات این جوانان توجه کرده بودیم .قبل از اینکه فاجعه به بار بیاد جلوشو بگیرید .خانواده ام اگه از من مبتلا بشن من تا اخر عمر روسیاه خواهم بود پیششون.کنکور رو به ماهای خنک موکول کنید حدودای مهر و ابان
Iran (Islamic Republic of)
پگاه
۱۷:۵۴ ۰۸ تير ۱۳۹۹
سلام. موافق تعویق کنکور ارشد به آخر شهریور هستم. لطفا مسولین اقدام کنید. تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۱۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
با سلام. امیدوارم همه داوطلبان کنکور ارشد و دکترا 99 به خواسته خودمون برسیم تا کنکور ها به اواخر شهریور یا مهر به تعویق بیفته. لطفا همگی همکاری کنید تا صدای ما به گوش مسوولان برسه.
Iran (Islamic Republic of)
بهناز
۱۳:۵۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
سلام. از ستاد مبارزه با کرونا خواستاریم که با توجه به اینکه با ماسک حتما باید سر جلسه بشینیم لطفا کنکور ارشد رو به آخر شهریور موکول کنید که هوا خنک تر شده باشه و سر جلسه نفس گیر نباشه. ممنون از لطف شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
لطفا کنکورو بندازین آخر شهریور یا مهر با این وضعیت گرما توی مرداد ماه تحمل ماسک ودستکش خیلی سخته خواهشا سر سوزن به سلامتی ما هم اهمیت بدید
United States of America
داوود
۱۳:۰۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
سلام. من هم موافق تعویق کنکور ارشد به اواخر شهریور هستم. لطفا ستاد مبارزه با کرونا اقدام کنید.
United States of America
المیرا
۱۲:۴۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
با سلام. امیدوارم که کنکور ارشد به آخر شهریور یا مهرماه بیفته با توجه به این وضعیت خراب کرونا و چون باید با ماسک و دستکش سر جلسه بشینیم پس اون موقه و از نظر هوا ایده آل تر هست. ممنون از ستاد کرونا اگر به درخواست ما توجه کنن
United States of America
شیدا
۱۰:۰۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
سلام. تعویق کنکور ارشد و دکترا به شهریور را از مسولان خواستاریم. لطفا اقدام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
باماسک نمیتونم سرجلسه جواب بدم سردرد میگیریم یعنی این ک همه ی تلاش هام ب هدر میره .خواهشا ب تعویق بندازید اوضاع استان ما اصلا خوب نیس .یه عادلانه تصمیم بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
الینا
۰۹:۵۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
سلام. لطفا کنکور ارشد و دکترا رو عقب بندازین با تشکر. گرمای مردادماه و شیوع دوباره کرونا واقعا دردسرساز شده
United States of America
رامین
۰۲:۵۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
از مسؤلین محترم ستاد مبارزه با کرونا خواهش میکنیم کنکور ارشد و دکترا 99 رو به تعویق بندازن. لطفا پیگیری کنید چون اینجور که پیداست کسی به صدای دانشجویان اهمیت نمیده. شهریور ماه زمان خوبی است برای امتحان.
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۰۱:۴۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
لطفا کنکور ارشد و دکترای 99 را به شهریور بندازید. با تشکر از ستاد کرونا و سازمان سنجش
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۰۰:۳۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
با سلام خدمت مدیران سایت خبری امیدوارم صدای داوطلبان رو به گوش ستاد کرونا و سازمان سنجش برسونید. ما همه خواستار تعویق کنکور ارشد به شهریور یا مهر هستیم. لطفا اقدام کنید.
United States of America
مهرداد
۲۳:۰۶ ۰۷ تير ۱۳۹۹
سلام. لطفا تاخیر کنکور ارشد به آخر شهریور را خواستاریم. از این سایت خبری انتظار داریم پیگیری کنن. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۲ ۰۷ تير ۱۳۹۹
لطفا کنکور عقب بندازید با اون گرما هوا با ماسک نمی شه کنکور داد لاقل آخرای شهریور یا مهر باش که یکم خنک باش اینجوری کسی ماسکش درنمیاره هیچکس حاضر نیست ماسک بزنه تو گرمای مرداد درضمن آمار مرگ و میر هر روز بیشتر بیشتر میشه امروز ۱۲۵ نفر فوت کردن به ما رحم کنید به جون ادم رحم کنید سر جلسه کنکور فرستادن قتل عام صدامون به گوش ستاد مقابله با کرونا برسونید لطفا
Germany
تیسا
۱۸:۴۵ ۰۷ تير ۱۳۹۹
باشگاه خبرنگاران جوان محترم
نسبت به خواسته ما بی تفاوت نباشید
Iran (Islamic Republic of)
بردیا
۱۸:۲۸ ۰۷ تير ۱۳۹۹
سلام. از ستاد مبارزه با کرونا خواستاریم که کنکور ارشد و دکترا رو به تعویق بندازن. لطفا از این سایت خبری که همه کامنت میزارن خواستاریم صدای ما رو به گوش آقای دکتر نمکی برسونین.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۲۷ ۰۷ تير ۱۳۹۹
با سلام. عجب مسوولانی داریم. این همه داوطلبان خواستار تاخیر کنکور ارشد و دکترا هستن به شهریور منتها هیچ اهمیتی نمیدن. اون وقت ببین کشورهای اروپایی چقدر به نظر مردمشون احترام میزارن. چقدر محدودیت‌ها رو درست رعایت میکنن. واقعا جای تاسف داره.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۰۲ ۰۷ تير ۱۳۹۹
لطفا تعویق کنکور ارشد و دکترا به شهریور یا مهر. به فکر سلامتی دانشجوها باشید. لطفا صدای ما رو به گوش ستاد کرونا برسونین.
Germany
زهرا
۱۶:۲۲ ۰۷ تير ۱۳۹۹
از مسئولین محترم وزارت های بهداشت و علوم بخواهید آزمون ها را به اواخر شهریور به بعد موکول کنند.
تا هم شرایط مساعد شود درشهرهای قرمز هم هواخنک باشد برای استفاده از ماسک و دستکش.
United States of America
فاطمه
۱۲:۵۲ ۰۷ تير ۱۳۹۹
سلام. امیدوارم کنکور ارشد به شهریور ماه بیفته. خیلی از همه لحاظ بهتره. از آقای دکتر نمکی خواستاریم لطف کنن به جوونی داوطلبان و آینده این دانشجویان که ما رو از این وضعیت نجات بدن. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۷ تير ۱۳۹۹
منم خسته م از درس خوندن ولی با وجود وضعیت قرمز استان به شدت اضطراب دارم برای شرکت در جلسه...به هر حال سلامتی از هر چیز دیگری مهم تره برامون
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۰۹:۵۱ ۰۷ تير ۱۳۹۹
با سلام. از ستاد مبارزه با کرونا خواستاریم کنکور ارشد و دکت ا رد به اواخر شهریور بندازن. هم برای جلوگیری از شیوع کرونا و هم راحت‌تر بودن با ماسک و دستکش. چون اون لحظه هوا خنک تر هست. با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۲:۵۶ ۰۷ تير ۱۳۹۹
سلام . لطفا تاریخ برگزاری کنکورهارو به عقب بندازید ، اخه چطوری با ماسک و دستکش آزمون بدیم و تو این گرما با ترس آب بخوریم ، یه ترم حذف بشه اتفاقی نمیفته تمام کشورها بخاطر کرونا برنامه آموزشیشون بهم ریخته ، بهتره از این جون داوطلبان به خطر بیفته ، بهترین حالت حذف ترم مهرماست مخصوصا برای ورودی های جدید با آموزشی مجازی سطح یادگیری پایین میاد ، ترم اول خیلی مهمه
Iran (Islamic Republic of)
البرز
۰۲:۳۰ ۰۷ تير ۱۳۹۹
سلام. موافق با تعویق کنکور ارشد به شهریورماه هستم لطفا همگی همکاری کنید. تعداد زیادتری کمک کنید تا به تعویق بیفته.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۱:۲۶ ۰۷ تير ۱۳۹۹
خواستار تعویق کنکور ارشد به شهریور ماه هستیم. لطفا همکاری کنید تا دیر نشده. از همه کمک میخوایم که یک صدا بشیم
Iran (Islamic Republic of)
n.m
۲۳:۵۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
سلام.لطف کنیدتاریخ کنکورسراسری روبه تعویق بندازین فضای امتحان نهایی که دانش اموزکمتری داره مبتلاتوشون پیداشده ازکجامیشه متوجه شدکه بقیه نگرفتندکه نه تنهاازامتحاناشون بلکه ازکنکورشون هم افتادن پس خواهشن مجددن کنکورروبه تعویق بندازیداسترس ازهرطرف دیگه روی ماهست چه برسه تواین وضعیت
Iran (Islamic Republic of)
هلیا
۲۲:۳۵ ۰۶ تير ۱۳۹۹
سلام. کنکور ارشد 99 رو به تعویق بندازین. داوطلبان همه از امتحان مرداد ماه ناراضین یه مقدار که هوا خنک تر بشه بهتر میشه با ماسک و دستکش کنار اومد. شهریورماه هوا بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۱:۴۶ ۰۶ تير ۱۳۹۹
لطفا کنکور ارشد99 رو به تعویق بندازید. بیشتر داوطلبان خواستار تعویق کنکور ارشد و دکترا هستن. از ستاد مبارزه با کرونا خواستاریم کمک کنید. باتشکر. دوستانی که در تهران زندگی می‌کنید شما زحمت بکشید و صدای همه رو به ستاد کرونا برسونین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۶ تير ۱۳۹۹
خواهش میکنیم کنکور رو عقب بندازین شرایط سخته واسه ی مناطق جنوبی کشور بعد تازه کولر هم جز یکی عوامل انتقال ویروس شناخته شده مگه میشه کولر رو خاموش کرد تو اون آتشی که مردادماه هست ماسک و دستکش و شیلد و هزار لایه باید بزنیم بریم سر جلسه تو اون گرما فکر نمیکنید مغز به یه کم اکسیژنم نیاز داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۰۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
سلام. کنکور ارشد و دکترا رو عقب بندازید لطفا. سلامتی مردم و خطر مرگ در کمینه همه هست. اگه قراره مسائل بهداشتی رعایت بشه شهریورماه گزینه بهتری. آقای دکتر نمکی لطف کنید کمک کنید و به سازمان سنجش ابلاغ کنید با تشکر
France
قاسم
۱۶:۱۵ ۰۶ تير ۱۳۹۹
خواهان تعویق کنکور ارشد و دکترا هستیم. اونم به شهریورماه یا مهرماه. لطفا آقای دکتر نمکی همکاری کنید با جوانان ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۵:۴۹ ۰۶ تير ۱۳۹۹
سلام. من داوطلب کنکور ارشد 99 هستم. از مسولان محترم خواهشمندم بیاین برا آخرین بار این دو کنکور ارشد و دکترای 99 رو به شهریورماه یا مهرماه منتقل کنید. بیاین این لطف رو به جوانان ایران زمین انجام بدید خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
مهناز
۱۵:۳۲ ۰۶ تير ۱۳۹۹
لطفا کنکور ارشد رو به تعویق بندازید. مسئولان به فکر ما باشند. تو گرمای مردادماه کنکور سخته. اونم با وضعیت مرگ و میری که بوجود اومده با این ویروس.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۷ ۰۶ تير ۱۳۹۹
با سلام
سایت باشگاه خبرنگاران جوان
لطفا صدای ما دانشجویان رو به مسول مربوطه برسونید.
کرونا در استان های جنوبی هر روز داره اوج میگیره، کنکور رو به یه زمانی برسونید که در استان های جنوبی نیازی به روشن بودن کولر نباشه، دلیل اصلی این که تو این استان ها شدید تر شده به علت همین روشن بودن کولر هاست،
از شما عاجزانه خواهش میکنم صدای ما رو به گوش مسئولین برسونید.
سلامت دانشجو مهم است
Iran (Islamic Republic of)
رها
۰۴:۲۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
سلام. لطفا دوستانی که موافق تعویق دو کنکور ارشد و دکترا هستین بیشتر هماهنگ بشید تا دیر نشده صدای شما به گوش دکتر نمکی برسه که آزمونها به آخرای شهریور بیفته. ممنون. همکاری کنین
۱۲۳۴
آخرین اخبار