فعالیت فرهنگی دانشگاه الزهرا (س) به صورت مجازی برگزار می‌شود

مسجد دانشگاه الزهرا (س) در ایام ماه رمضان فعالیت‌های فرهنگی خود را به صورت مجازی برگزار خواهد کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دانشگاه الزهرا (س)، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و بسته بودن مساجد به دلیل ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، مسجد دانشگاه الزهرا فعالیت فرهنگی خود را در فضای مجازی ادامه می‌دهد و با استفاده از این بستر، آداب و آیین‌های ماه مبارک رمضان را امسال پررنگ‌تر از گذشته دنبال می‌کند.

مسجد دانشگاه الزهرا (س) که زیر نظر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه الزهرا (س) اداره می‌شود، سالهاست که کانون فرهنگی و دینی دانشجویان دختر است و در مناسبت‌های دینی همچون جشن میلاد حضرت زهرا (س)، شب‌های قدر، عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) و مناسبت‌های دیگر میزبان آنان بوده است.

امسال نیز با توجه به بسته بودن مساجد و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ماه مبارک رمضان که بهترین فرصت برای انجام آداب معنوی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی است، از ظرفیت‌های موجود دیگر برای این منظور بهره‌برداری کرده است.


بیشتر بخوانید: مهلت ثبت نام وام دانشجویی در دانشگاه خواجه نصیر تمدید شد


این مسجد با راه‌اندازی کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، آیین قرائت و تفسیر قرآن کریم، قرائت و تفسیر دعا‌های ماه مبارک رمضان، سخنرانی و تبلیغات مذهبی، نوحه‌سرایی و دیگر آداب ماه مبارک همه در فضای مجازی برگزار می‌شود.

همچنین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه الزهرا (س) نشست‌ها و کارگاه‌های معرفت‌افزایی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه را نیز با استفاده از امکانات آموزش مجازی دانشگاه به شکل مجازی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار