پلیس خوزستان دستان ۸۰۲ نفر عامل تیراندازی‌های غیرمجاز را بست

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: یکهزار و ۲ قبضه سلاح غیر مجاز کشف و ۸۰۲ تن از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیر مجاز در سطح استان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان در خصوص مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیر مجاز و عاملان تیراندازی‌ها گفت: پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی، پلیس‌های تخصصی و تلاش مستمر در سطح استان طی ۴۱ روز گذشته با هماهنگی قضائی در عملیات‌های پی در پی ۸۰۲ تن از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کرد.

او اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در مجموع یک هزار و ۲ قبضه سلاح غیر مجاز به همراه ۸ هزار و ۱۶۱ عدد تیر فشنگ کش گردید، ضمن اینکه در ۱۲ ماهه سال ۹۸ نیز در اجرای طرح خلع سلاح عمومی ۶ هزار و ۱۶۱ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۱۲۳ هزار و ۴۴۸ عدد انواع فشنگ از متهمان کشف و ۴ هزار و  ۶۵۲  نفر از دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیر اندازی‌ها دستگیر شدند.

سردار عباس زاده بیان کرد: پلیس مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح و دارندگان سلاح‌های غیر مجاز و عاملان تیر اندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای مردم آرامش در پی داشته باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.