اخبار حوادث در ۱۱ اردیبهشت ۹۹؛

مرگ یک زن بر اثر سقوط در چاه/ کشف ۱۵۰ کیلوگرم تریاک

اخبار حوادث در ۱۱ اردیبهشت ۹۹ را اینجا بخوانید.

اخبار حوادث بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث را در پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۹ در این بسته خبری بخوانید.

مرگ یک زن بر اثر سقوط در چاه کشاورزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ساعت ۱۱:۱۰ امروز امدادگران برای بررسی حادثه سقوط زنی ۳۰ ساله در چاه تلمبه کشاورزی به روستای گلنگون در کیلومتر ۳۰ جاده برازجان-اهرم رفتند.

غلامرضا حاجیانی افزود: دو گروه چهار نفره امداد و نجات شهرستان‌های تنگستان و دشتستان، جسد این زن را از چاه بیرون آوردند و به عوامل قضایی تحویل دادند.

او زمان پایان عملیات را ساعت ۱۴:۳۰ عنوان کرد.

کشف ۱۵۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۵۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس خبر داد.

سردار خلیل واعظی افزود: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه سوداگران مرگ با دو دستگاه خودرو سواری قصد انتقال موادمخدر از یکی از شهرستان‌های استان فارس به استان بوشهر را دارند، موضوع در دستورکار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او ادامه داد: در تحقیقات فنی و رصد اطلاعاتی مشخص شد، قاچاقچیان محموله موادمخدر را به صورت حرفه‌ای در دو دستگاه خودرو جاسازی کرده‌اند و به سمت بوشهر در حال حرکت هستند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در تعامل اطلاعاتی انجام شده با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، هر دو خودرو در شهرستان داراب توقیف و در بازرسی از آن‌ها، ۱۵۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

واعظی گفت: در این زمینه افزون بر توقیف دو دستگاه خودرو سواری، دو متهم دستگیر شدند.

توقیف محموله قاچاق میلیاردی در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از یک دستگاه کامیون کشنده انواع لوازم برقی به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سردار خلیل واعظی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در جاده خروجی شهر بوشهر هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی و پایش خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیون کشنده را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

او ادامه داد: مأموران در بازرسی از وسیله نقلیه توقیف شده هزار و ۲۹۰ عدد انواع لوستر، لامپ ال‌ای دی، قاب هالوژن، حباب لامپ و چراغ دیواری قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر، با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در همین زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در دیلم

با توقیف سه دستگاه خودرو سواری حامل انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، در سه مرحله در جاده خروجی شهرستان دیلم، سه دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق را متوقف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: کالا‌های قاچاق کشف شده شامل، ۲۴ هزار و ۹۲۳ عدد انواع صابون، نوشیدنی انرژی زا، نسکافه، تیغ ژیلت، فندک و هزار و ۷۳۰ عد کلاه و حوله و ۶ دستگاه کولر گازی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

او بیان کرد: در این زمینه سه دستگاه خودرو سواری توقیف شد و سه متهم نیز دستگیر شدند.

شناسایی انبار دپوی کالای قاچاق در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از شناسایی انبار لوازم آرایشی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی افزود: انبار دپوی لوازم آرایشی قاچاق با سه هزارو ۳۹۸ قلم انواع لوازم آرایشی خارجی در روستای چهار روستایی این شهرستان شناسایی شد.

او با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، ارزش کالا‌های کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.