نسخه بعدی مجموعه Battlefield برای نسل آینده کنسول‌‌ها عرضه خواهد شد

یکی از توسعه دهندگان بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرد که نسخه بعدی مجموعه Battlefield برای نسل آینده کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

نسخه بعدی مجموعه Battlefield برای نسل بعدی کنسول‌‌ها عرضه خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی یکی از توسعه دهندگان مجموعه Battlefield اعلام کرده است که نسخه بعدی این بازی قرار است در سال ۲۰۲۱ و برای نسل آینده کنسول‌های بازی وارد بازار شود. این خبر توسط توسعه دهنده DICE در گفتگو با یکی از وب سایت‌های تحلیلی منتشر شد، مدیر DICE در این باره اعلام کرده است که در حال حاضر این شرکت روی پشتیبانی از بازی Star Wars: Battlefront II و Battlefield V فعالیت می‌کند، اما بخش عمده‌ای از تمرکز این شرکت روی ساخت نسخه‌ای جدید از مجموعه بتلفیلد قرار گرفته و این بازی قرار است در سال ۲۰۲۱ در دسترس گیمر‌ها قرار گیرد.

خبر عرضه یک عنوان جدید از مجموعه بتلفیلد برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ و توسط شرکت الکترونیک آرتز منتشر شد که این شرکت در سال گذشته خبر از عرضه این بازی در سال مالی ۲۰۲۲ داده بود و با انتشار خبر جدید از این بازی، به طور دقیق مشخص شد که زمان عرضه این بازی در سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

نسخه بعدی مجموعه Battlefield برای نسل بعدی کنسول‌‌ها عرضه خواهد شد

در حال حاضر شرکت الکترونیک آرتز هیچ اطلاعاتی درباره این بازی منتشر نکرده است و مشخص نیست که داستان این بازی قرار است در کدام کشور روایت شود، اما چیزی که مشخص است به این موضوع باز می‌گردد که شرکت الکترونیک آرتز قصد دارد برترین بازی رایانه‌ای خود را که از سخت افزار نسل بعدی کنسول‌ها بهره می‌برد را طراحی کند.


بیشتر بخوانید: افزایش تعداد کاربران تماس صوتی و تصویری واتس‌اپ


علاوه بر این شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده است که علت اینکه نسخه جدید بازی بتلفیلد قرار است در سال آینده وارد بازار شود و از عرضه همزمان آن با نسل بعدی کنسول‌ها خودداری کرده جلو گیری شده است، احتمال پایین آمدن میزان فروش این عنوان است و شرکت الکترونیک آرتز از این بابت نگران بوده و قصد دارد عنوان خود را زمانی عرضه کند که نسل بعدی کنسول‌ها بین کاربران محبوب شده باشد. با این حال اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست و باید تا زمانی نا معلوم برای معرفی این بازی منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.