اتومبیل‌های تمام خودران تسلا سال ۲۰۲۱ به بازار می‌آیند

شرکت تسلا با انتشار متنی رسمی اظهار داشت خودرو‌های تمام هوشمند این مجموعه سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک نگاه کوچک به گزارش درآمد‌های فصل اول سال ۲۰۲۰ شرکت تسلا نشانگر پیشرفت‌هایی در شرکت ایلان ماسک است. در ابتدا این شخص اظهار داشت که شرکت در حال توسعه اتومبیل‌های خودران و هوشمند است.

وی در این باره گفت: " ارتقای خودرو‌های بدون سرنشین و هوشمند باعث می‌شوند تا احساس بسیار خوبی داشته باشم چرا که این اتومبیل‌ها می‌توانند خریداران را در مسیر‌های خانه تا محل کار همراهی کرده و آن‌ها را به مقصد برسانند. در صورتی که مانعی در راه ما نباشد این خودرو‌ها تا پایان سال به بازار عرضه خواهند شد".

عرضه زودهنگام اتومبیل‌های خودران و هوشمند شرکت تسلا

ایلان ماسک طی صحبت‌های خود از ایرادات و هشدار‌های پروژه مذکور بیان نکرد. در صورت تحقق یافتن چنین موفقیتی میلیون‌ها انسان قادر خواهند بود تا به آرزوی خوابیدن پشت فرمان و عقب نماند از زمان خود دست پیدا کنند. خبر بزرگی که درباره اتومبیل‌های تمام خودران حکایت دارد آن است که این پروژه‌ها قرار شده تا پایان سال به مرحله عرضه برسند. در حال حاضر تنها راه دسترسی به فناوری تمام خودران کردن اتومبیل به پرداخت مبلغی مطابق با ۷۰۰۰ دلار نیاز دارد.

اتومبیل‌های تمام خودران تسلا سال ۲۰۲۱ به بازار می‌آیند

بر اساس اظهارات کارکنان شرکت تسلا برنامه‌نویسی و کد‌های مخفی این شرکت برای فناوری هوشمندسازی خودرو از قیمت بالایی برخوردار است. ایلان ماسک اخیرا در طی صحبت‌های توئیتری خود با یکی دیگر از سهامداران تسلا اظهار کرد که قیمت اتومبیل‌های خودران با توجه به نوسعه علم برنامه‌نویسی آن‌ها به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند. از این رو شرکت تسلا برای خریدان خودد در چین وام‌هایی را با سود صفر درصد قرار داده تا اتومبیل‌های تمام هوشمند و خودران را خریداری کنند. این شرکت همچنین طی انتشار بیانیه‌ای نوشت: " ما عرضه اتومبیل‌های تمام هوشمندمان را برای سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی کرده‌ایم". همین صحبت کوتاه برای طرفداران کافی بود تا انتظار آینده‌ای بهتری را داشته باشند.


بیشتر بخوانید: روش فعالسازی حالت تاریک در نرم افزار‌های مختلف تلفن همراه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار