ابوالقاسم‌پور: ادامه لیگ نوزدهم را می‌توانیم در دوران پسا کرونا برگزار کنیم

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به تداوم ویروس کرونا در جامعه، بهتر است ادامه لیگ نوزدهم را در زمان دیگری برگزار کنیم.

بهنام ابوالقاسم‌پور، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ارزیابی‌اش از ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با توجه وقفه چندماهه ایجاد شده، اظهار داشت: اگر در نقاطی اعلام وضعیت سفید شده است، در برگزاری بازی‌ها مشکلی نمی‌بینم، اما با توجه به اینکه به دلیل ویروس کرونا، تمامی مجموعه‌های ورزشی بسته است و ورزش کردن نیز ممنوع شده، در این شرایط، شروع دوباره لیگ، کار درستی نیست.  

ابوالقاسم‌پور: می‌شود ادامه لیگ نوزدهم را در دوران پساکرونا برگزار کرد/ ادامه همکاری با اسکوچیچ، بهترین گزینه است 

ابوالقاسم‌پور افزود: سلامت بازیکنان و خانواده این بازیکنان، خیلی مهمتر از ورزش کردن است. به نظر من اگر شرایط همچنان بحرانی است، ادامه لیگ را درست نمی‌بینم.


بیشتر بخوانید: ذوالفقارنسب: برای آغاز لیگ فوتبال نباید ریسک کنیم/ اگر اتفاقی رخ بدهد نمی‌توانیم خود را ببخشیم


برای لغو و یا از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر، باید اتاق فکر تشکیل شود

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درمورد نظرات متفاوت تیم‌های حاضر در لیگ پیرامون لغو و یا از سرگیری مسابقات، تصریح کرد: در این شرایط، بالاخره تیم‌هایی هستند که از تعطیلی کامل لیگ ضرر می‌کنند و از طرفی، تیم‌هایی وجود دارند که سود خواهند کرد. قطعا تیم‌هایی که به نفع‌شان باشد، به دنبال تعطیلی لیگ هستند. تیمی هم که ضرر می‌کند و به دنیال قهرمانی است، ضرر می‌کند. به نظر من می‌شود با همفکری درباره این موضوع تصمیم‌گیری کنند. می‌شود بهترین ایده را از یک چنین اتاق فکری بیرون بیاورند.

می‌شود ادامه لیگ نوزدهم را در دوران پساکرونا برگزار کرد

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص پیشنهاد شخصی‌اش از ادامه رقابت‌های لیگ نوزدهم بیان کرد: می‌شود ادامه لیگ را در دوران پسا کرونا برگزار کرد. به‌ هر حال پرسپولیس ۱۰ امتیاز از رقبایش فاصله دارد و می‌تواند ادعای قهرمانی کند. از طرفی، تیمی  مثل فولاد خوزستان را داریم که با ۲ برد خانگی می‌تواند در جمع مدعیان  صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا باشد. خب چنین تیم‌هایی متضرر می‌شوند. این تیم‌ها هزینه کرده‌اند و می‌خواهند سال آینده در آسیا خودنمایی کنند. هوادارانش‌شان هم از آن‌ها انتظار دارند. به‌ عنوان عضو کوچکی از جامعه فوتبال، نظر شخصی‌ام این است که می‌توانیم از مردادماه، یعنی زمانی که فصل جدید می‌خواهد آغاز شود، همین لیگ را ادامه بدهیم.

ابوالقاسم‌پور: می‌شود ادامه لیگ نوزدهم را در دوران پساکرونا برگزار کرد/ ادامه همکاری با اسکوچیچ، بهترین گزینه است 


بیشتر بخوانید: قاسم‌پور: سال ۹۸ ورزش ایران عملکرد خوبی نداشت/ به دلیل شیوع کرونا سفر نمی‌روم


به صورت فشرده، جام حذفی را هم می‌توانیم برگزار کنیم

وی بیان کرد: می‌توانیم ۹ بازی باقی‌مانده از رقابت‌های لیگ نوزدهم را از مرداد ماه که لیگ بیستم آغاز می‌شود، برگزار کنیم. با توجه به اینکه بازی‌ها لیگ قهرمانان آسیا هم به تعویق افتاده است، ادامه لیگ را می‌شود، کمی دیرتر پیگیری کنیم. جام حذفی را هم می‌توانیم برگزار کنیم، البته باید کمی فشرده‌تر رقابت‌ها را به سرانجام برسانیم.

شرایط مالی فوتبال ایران با کشور‌های مطرح اروپایی قابل مقایسه نیست

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد کسر قرارداد از بازیکنان لیگ‌های مطرح اروپایی در شرایط به‌ وجود آمده و تکرار نشدن این موضوع در ایران، خاطرنشان کرد: بالاخره بازیکنان هم حق دارند. شرایط مالی فوتبال ایران با کشور‌های مطرح اروپایی قابل مقایسه نیست. آن‌ها با یورو حقوق می‌گیرند و شرایط خوبی دارند. بازیکنان ما قرارداد آنچنانی نمی‌بندند و روی پول‌هایشان حساب کرده‌اند. هر چند که به نظر من، برای این موضوع هم باید راه حلی اتخاذ شود. می‌شود این پول‌ها را در اقساط آتی به بازیکنان پرداخت کرد که مشکلی  برای باشگاه‌ها و بازیکنان به‌وجود نیاید.

ابوالقاسم‌پور: می‌شود ادامه لیگ نوزدهم را در دوران پساکرونا برگزار کرد/ ادامه همکاری با اسکوچیچ، بهترین گزینه است 

فوتبالیست‌ها از محل قرارداد‌ها زندگی‌شان را می‌گذرانند

ابو‌القاسم‌پور ادامه داد: اداره مالیات که از ما نمی‌پرسد قراردادت را به باشگاه بخشیدی یا نه. قرارداد بازیکنان ثبت شده است. هنگامی هم که من بازی می‌کردم، در دوران ما پیش می‌آمد که بازیکن در میانه فصل تیمش را ترک می‌کرد. اما اداره مالیات می‌گفت چیزی که ثبت شده، باید مالیاتش پرداخت شود. چنین  مشکلاتی هم وجود دارد. اما باید بدانیم که بازیکنان از محل همین قرارداد‌ها زندگی‌شان را می‌گذرانند. باید در این شرایط به یکدیگر کمک کرد. هم باید بازیکنان به باشگاه و هم باشگاه‌ها به بازیکنان کمک کنند.


بیشتر بخوانید: درخشان: امیدوارم در سال جدید اتفاقات خوبی برای ورزش ایران رخ دهد/ از مردم خواهش می‌کنم به مسافرت نروند


ادامه همکاری با اسکوچیچ، بهترین گزینه است 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص شایعات روز‌های اخیر درباره برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی و آمدن دیگر گزینه‌ها همچون آندره‌آ استراماچونی، تاکید کرد: در این شرایط، ادامه دادن با اسکوچیچ کار بهتری است. اگر بخواهیم حالا سراغ عوض کردن مربی باشیم، کار درستی نیست. تغییر سرمربی تیم ملی، یک کار زمان‌بر است. در زمانی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شده است، برنامه‌های خود را نوشته و باید با او کارمان را در تیم ملی ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۸:۴۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ،

لیگ بیستم را چه کار کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
سعيد
۱۰:۱۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چند هفته بعد از پايان ليگ ١٩ شروع ميشود
آخرین اخبار