ردمی K30i دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و تراشه 5G است

به تازگی اطلاعاتی از ردمی K30i منتشر شده که از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و تراشه 5G آن پرده برداشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تلفن‌های هوشمند اکنون جزو جدایی ناپذیر دنیای ما هستند. هر ساله ترندهایی جدیدی برای پیشرفت این دستگاه‌ها در جهان فناوری شکل می‌گیرد که باعث می‌شود اکثر شرکت‌ها در تلاش باشند تا گوشی‌های خود را بروزرسانی کنند. ترندی که اکنون مدتی است در دنیای ساخت گوشی‌های هوشمند وجود دارد، اینترنت همراه نسل پنجم است.

هنگامی که ردمی K30 در دسامبر گذشته عرضه شد، تنها نسخه چینی آن از اتصال 5G پشتیبانی می‌کرد و برای نسخه جهانی آن نسل چهارم اینترنت همراه در نظر گرفته شده بود. اما به تازگی شایعاتی منتشر شده که به ما از یک دستگاه جدید که احتمالا در سطح جهانی از اینترنت همراه نسل پنجم پشتیبانی می‌کند، خبر می‌دهد.

اینترنت 5G در گوشی ردمی K30i

اخیرا شایعه جدیدی در فضای مجازی منتشر شده است که به ما از دستگاه به نام ردمی K30i خبر می‌دهد. گفته می‌شود به احتمال زیاد این دستگاه چالش داشتن تراشه 5G را قبول کرده و خارج از چین نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: صاحبان گوشی‌های شیائومی مراقب اطلاعات خود باشند


ردمی K30i دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و تراشه 5G است

کاهش کیفیت دوربین ردمی K30i

اما مطمئنا برای این که قیمت این دستگاه معقول باقی بماند باید بعضی از امکانات فدا شوند. به همین دلیل احتمالا ردمی K30i دارای سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین چهارگانه اصلی در پنل پشتی خود است. در گوشی ردمی K30 سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و تصاویر ثبت شده تفاوت زیادی با این نسخه خواهد داشت.

منبع اصلی اطلاعاتی که در این خبر وجود دارد از رشته کدی از رابط کاربری پیش‌فرض MIUI است که دستگاهی با نام Picasso را هدف قرار داده است. این در واقع کدی است که برای ردمی K30 5G استفاده می‌شود و از آن‌جایی که ما می‌دانیم K30 5G در چین دارای دوربین ۶۴ مگاپیکسلی است، می‌توان گفت این کد درباره نسخه جهانی K30i صحبت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار