اولتیماتوم فدراسیون بوکس به حامی مالی بدقول

فدراسیون بوکس به حامی مالی خود تنها تا پایان این هفته برای نقد کردن چکش فرصت داده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون بوکس پس از مدت‌ها توانست ۲۵ دی ماه سال ۹۸ قراردادی یک ساله با یک شرکت به عنوان حامی مالی امضاء کند.

اواخر سال گذشته اهالی فدراسیون بوکس از اینکه پس از مدت‌ها توانسته بودند یک حامی برای روز‌های سخت این رشته ورزشی پیدا کنند، ابراز رضایت می‌کردند بدون آنکه به این فکر کنند که ممکن است در آینده با مشکلاتی مواجه شوند.

جذب حامی مالی را می‌توان یکی از اقدام‌های مهم و مناسب در زمان مدیریت حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس دانست. این اقدام می‌توانست شرایط بهتری را برای بوکس رقم بزند و باعث شود کمبود‌های تیم ملی بوکس جبران شود.

حامی مالی به عنوان ضمانت ۵ چک در اختیار فدراسیون بوکس قرار داده است. طبق قرار باید اولین چک به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در فروردین ماه نقد می‌شد. شاید بتوان گفت شیوع ویروس کرونا برنامه‌های حامی مالی فدراسیون بوکس را بر هم زد و این شرکت نتوانست اولین چک خود را در زمان مقرر پاس کند.

باز هم مثل قبل فدراسیون باید به تنهایی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند. باید این احتمال را در نظر گرفت که شاید دیگر این حامی مالی نتواند از فدراسیون بوکس حمایت‌ای لازم را بکند. البته که تاکنون این حامی مالی فقط نام حمایت کننده را به یدک کشیده است و باید همچنان منتظر ماند تا دید در ادامه این حامی مالی به تعهدات خود عمل کند.

فدراسیون بوکس به حامی مالی خود اولتیماتوم داده که تا پایان این هفته چک اول را پاس کند.

باید دید در ادامه می‌توان به این حای مالی که اولین تعهد خود را عملی نکرده است، اعتماد کرد یا خیر.

ثوری: حامی مالی نمی‌تواند به تعهدات خود عمل کند

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: حامی مالی ۵ چک در اختیار فدراسیون بوکس قرار داده است که باید چک اول ۲۵ روز قبل نقد شود. با حامی مالی تماس گرفتیم و او ادعا کرد که به زودی این چک نقد می‌شود. با توجه به شیوع ویروس کرونا احتمالا این شرکت با مشکلات مالی مواجه شده است و به نظرم نمی‌تواند چک را پاس کند.

او گفت: ما ملاحظه شرایط حاکم بر کشور را می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا با این شرکت مذاکره صحبت کنیم تا هر چه زودتر این مشکل رفع شود. البته اگر لازم باشد از طریق مراجع قانونی برای نقد کردن چک اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار