توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه در مهران

فرمانده سپاه ناحیه مهران از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه در سطح شهرستان مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ فرهاد امینی فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: سپاه پاسداران در راستای فرامین مقام معظم رهبری و عمل به فرمایش ایشان در بحث رزمایش مساوات و کمک‌های مومنانه در اجرایی نمودن فرمان ایشان وارد عمل شده است.

امینی اظهار کرد: در اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۶۰۰ میلیون ریال در سطح شهر مهران (مرکزی، صالح آباد، روستا‌های چالاب و چنگوله) توزیع شد که این بسته‌های معیشتی شامل هفت قلم کالای اساسی است.

او افزود: هدف از اجرای رزمایش کمک مومنانه در سطح جامعه ترویج فرهنگ ایثار و انفاق در ماه مبارک رمضان است که با این حرکت جهادی ریشه همدلی و همدردی در بین مردم بیشتر می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مهران مطرح کرد: هزینه تهیه این بسته‌ها با جمع آوری کمک‌های نقدی توسط پایگاه‌های مقاومت با بکارگیری گروه‌های جهادی بسیج صورت گرفته است که توزیع این سبد‌ها باز توسط همین گروه‌های جهادی در شب با رعایت کرامت انسانی افراد آسیب پذیر از ویروس کرونا انجام گرفته است.

او ادامه داد: ما امیدواریم به لطف خداوند و کمک مسئولین، پایگاه‌های مقاومت و هیئت‌های مذهبی بتوانیم سبد معیشتی بیشتری را توزیع کنیم که البته این امر منوط به جذب ۳۶ میلیون تومان است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.