بازی Warzone، پلی برای ارتباط نسخه‌های Call Of Duty با یکدیگر

به تازگی یکی از مدیران استودیو Infinity Ward اعلام کرد که بازی Call Of Duty: Warzone تمامی نسخه‌های این مجموعه را با یکدیگر مرتبط خواهد کرد.

بازی Warzone، پلی برای ارتباط نسخه‌های Call Of Duty با یکدیگربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر بخش بتل رویال بازی Warzone به یکی از برترین عناوین آنلاین چند نفره تبدیل شده است که علت اصلی آن رایگان بودن و پشتیبانی از قابلیت کراس پلی است. این بازی به تازگی یک بروزرسانی جدید را دریافت کرده که قابلیت‌های زیادی را به آن اضافه کرده است و از میان قابلیت‌های اضافه شده به این بازی می‌توان به اضافه شدن یک حالت چند نفره جدید در آن اشاره کرد. به تازگی نیز یکی از مدیران تیم سازنده بازی مذکور اعلام کرده است که بازی Call Of Duty: Warzone پلی خواهد بود که تمامی نسخه‌های عرضه شده از مجموعه Call of Duty را یکدیگر ربط خواهد داد.

کوروساکی درباره نسخه فعلی مجموعه Call of Duty اعلام کرد که این مجموعه مدت بسیار زیادی بود که بدون هیچ هیجان خاصی وارد بازار می‌شد، اما با نسخه جدید این بازی، جانی دوباره به آن داده شد و به نوعی باید گفت این بازی برترین نسخه عرضه شده از مجموعه کال آف دیوتی است و باعث شده است بسیاری از کاربارن اعلام کنند که این نسخه از بازی تمامی ویژگی‌های نسخه‌های قبلی مجموعه  Call of Duty را در خود جای داده و به قوی‌ترین بازی این سبک تبدیل شده است.

بازی Warzone، پلی برای ارتباط نسخه‌های Call Of Duty با یکدیگر

وی همچنین اعلام کرد که قرار است در آینده برخی شخصیت‌ها یا داستان‌های نسخه‌های قدیمی مجموعه مذکور به بازی Call Of Duty: Warzone اضافه شود و کاربران به میزان بیار زیادی حس نوستالژی را تجریه خواهند کرد. اما هنوز مشخص نیست کدام بازی‌ها به نسخه جدید این مجموعه اضافه خواهند شد.


بیشتر بخوانید: عینک‌ حرارتی T1 ؛ جدیدترین اختراع دانشمندان برای مقابله با ویروس کرونا


علاوه بر این به تازگی اعلام شده است که نسخه آینده مجموعه Call of Duty قرار است در ویتنام و در شرایط زمستانی  و سرد جریان داشته باشد، هنوز اطلاعاتی از این بازی در فضای مجازی منتشر نشده است اما طبق اعلام اکتیویژن این بازی قرار است برای نسل بعدی ککنسول‌ها و نسل فعلی کنسول‌ها وارد بازار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار