بازگشت تیام به استقلال منتفی شد

در حالی که مهاجم سنگالی برای بازگشت به جمع آبی پوشان ابراز تمایل کرده بود، یکی از مسئولان استقلال این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در حالی که به نظر می‌رسید زمینه بازگشت مامه تیام به استقلال فراهم شده و این بازیکن در صورت جدایی یکی از مهاجمان آبی پوش به استقلال باز می گردد، اکنون خبر رسیده باشگاه استقلال هیچ برنامه‌ای برای جذب این مهاجم گلزن و سنگالی ندارد.  

تیام که در لیگ هفدهم عملکرد درخشانی در استقلال داشت و به گلزن‌ترین بازیکن خارجی تاریخ این تیم تبدیل شد، چندی پیش در مصاحبه‌ای برای بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرده بود.


بیشتر بخوانید: ابراز تمایل تیام برای بازگشت به استقلال


گفته می‌شد در صورت جدایی یکی از ۳ مهاجم اصلی استقلال در پایان فصل، تیام بار دیگر آبی پوش خواهد شد، اما با اعلام یکی از مسئولان باشگاه استقلال، بازگشت تیام به این تیم منتفی است  و حتی در صورت جدایی یکی از مهاجمان استقلال، این باشگاه برنامه‌ای برای به خدمت گرفتن مجدد تیام ندارد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
دیاباته رو فراری ندادن آوردن تیام پیشکش.
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۱۹:۴۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
تا سلطانیفره پرس پولی سی هست و تاپوکر فسادش کامل و برای تیم محبوبش تاریخ سازی پوشالی نکنه،،نه تنها استقلال بلکه هیچ تیم فوتبالی چ لیگ برتری چ دسته یکی چ دسته دو،،و چ تیم های روستایی هم از گزند عغده های وزیر درامان نخواهندبود و روی خوش نخواهند دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلطانیفر اگر پرسپولیسی بود یکم از این پولایی که استقلالیا میدند بازیکن سابق یونتوس و لیگ فرانسه رو بخرند میداد تا پرسپولیسی ها هم به جای بازیکن خریدن از لیگ دست دو رومانی از این تیما بازیکن بخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
جای بنجل تو تیم ما نیست
پیش رفیقات بمون
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۷:۱۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
حیف شد
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۸:۱۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نام خدا : با رفتن تیام از استقلال چشم های استقلال از حدقه درآمد چون تیام به زبان لُری می شود چشم هام