امکان حضور ۲۵۰ نفر در مکالمات گروهی نرم افزار Microsoft Teams

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که تعداد کاربران حاضر در مکالمه گروهی نرم افزار Teams را به ۲۵۰ نفر افزایش خواهد داد.

افزایش مکالمات گروهی نرم افزار Microsoft Teams، به ۲۵۰ نفربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان بسیاری از اماکن پر تردد تعطیل شده‌اند و کارکنان این اماکن باید به صورت دورکاری و با استفاده از نرم افزار‌های ارتباط جمعی با شرکت و یا تیم خود در ارتباط باشند. نرم افزار Teams که در حال حاضر متعلق به شرکت مایکروسافت است، یکی از برترین نرم افزار‌های ارتباطی بین کاربران بوده که در حال حاضر حداکثر ۱۰۰ کاربر به طور همزمان می‌توانند در محیط آن با یکدیگر گفتگو کنند.

اما به تازگی مایکروسافت اعلام کرده که از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان آمار مشترکین این نرم افزار به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است و در این ایام روزانه بیش از ۷۵ میلیون کاربر فعال از این نرم افزار استفاده می‌کنند؛ این در حالی است که میزان استفاده کنندگان از این نرم افزار در ماه مارس حدود ۴۴ میلیون کاربر بود. هر چند بروزرسانی جدید عرضه شده برای این نرم افزار در افزایش کاربران این سرویس بی تاثیر نبوده و بسیاری از افراد به دلیل اضافه شدن قابلیت دور کاری به این نرم افزار، عضو آن شده‌اند.

امکان حضور ۲۵۰ نفر در مکالمات گروهی نرم افزار Microsoft Teams

شرکت مایکروسافت در همین راستا اعلام کرد که قصد دارد مکالمات گروهی نرم افزار Teams را تا ۲۵۰ نفر افزایش دهد چرا که طبق اعلام مایکروسافت بسیاری از مشاغل احتیاج به گروه‌های مکالماتی بسیار بزرگ دارند و این افزایش تعداد عضو در هر مکالمه می‌تواند به میزان قابل توجهی برای آن‌ها مفید واقع شود. همچنین مایکروسافت اعلام کرده است قابلیت‌هایی مثل نمایش اعلان، پاسخ خودکار و نشانگر تایپ در گروه‌هایی که بیش از ۲۰ نفر عضو دارند به طور خودکار غیر فعال خواهد شد تا کاربران از تعداد پیام‌های بالا در گروه‌های خود احساس ناراحتی نکنند.


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۵ اردیبهشت)


هنوز مایکروسافت تاریخ دقیق انتشار بروزرسانی برنامه Teams که تعداد افراد حاضر در یک مکالمه را تا ۲۵۰ نفر افزایش خواهد داد را اعلام نکرده و باید تا زمان اعلام این شرکت منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار