استاندار مرکزی :

کمک مومنانه مردم استان مرکزی به دو برابر رقم هدف گذاری شده می‌رسد

استاندار مرکزی پیش بینی کرد کمک مومنانه مردم استان مرکزی تا پایان رمضان به دو برابر رقم هدف گذاری شده برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار استان مرکزی در مراسم رزمایش بسیج کارمندان این استان گفت:خوشبختانه با مشارکت دستگاه‌ها به خصوص سپاه روح الله و بسیج توانستیم در فرصت کم به تحقق ۱۰۰ هزار بسته کمک مومنانه دست پیدا کنیم و پیش بینی می‌کنیم تا پایان ماه مبارک رمضان به دوبرابر رقم هدف گذاری شده برسیم.

کمک مومنانه مردم استان مرکزی به دو برابر رقم هدف گذاری شده می‌رسد

آقازاده افزود: بعد از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش کمک مومنانه و مواسات این رزمایش با محوریت دفاتر نماینده، ولی فقیه در استان‌ها در دستورکار قرار گرفت و همه مجموعه استان مرکزی برای تحقق ۱۰۰ هزار بسته هدفگذاری شده پای کار آمدند.

او اضافه کرد: امروز می‌بینیم که با مشارکت پایگاه‌های بسیج خوشبختانه از رقم ۱۰۰ هزار بسته هدف گذاری شده فاصله زیادی پیدا کردیم و این بسیار قابل تقدیر است که جا دارد از زحمات فرمانده محترم سپاه روح الله و مشارکت بسیجیان در این خصوص تقدیر و تشکر لازم را به عمل آوریم.

کمک مومنانه مردم استان مرکزی بیش از استان‌های دیگر

استاندار مرکزی بیان کرد: استان مرکزی در خصوص رزمایش کمک مومنانه نسبت به جمعیت استان بیش از استان‌های دیگر مشارکت داشته و این نتیجه عملکرد ستاد استانی و مشارکت مردم است.

او ادامه داد: شهرستان‌های استان مرکزی هم مشارکت خوبی در برگزاری رزمایش داشتند و این کار بزرگ که برای اولین بار به این گستردگی انجام می‌شود نتیجه هوشمندی‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری است که به موقع مطرح و انجام شد.

نیاز است رزمایش کمک مومنانه استمرار داشته باشد

استاندار مرکزی تصریح کرد: این رزمایش به دلیل فشار اقتصادی که هم ناشی از مسائل اقتصادی و هم ناشی از کروناست نیاز است استمرار داشته باشد و رمز موفقیت رزمایش کمک مومنانه این است که مستمر باشد تا بتوان برای افراد و خانواده‌هایی که آبرومند هستند و در این ایام برای آن‌ها مشکلاتی ایجاد شده از آن‌ها دستگیری شود و تا حدودی به معیشت آن‌ها کمک کنیم.

او اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا خوشبختانه در استان مرکزی یک جهاد و بسیج عمومی ایجاد شد که این به برکت وجود تفکر بسیج مردمی است که همه پای کار آمدند و بسیج ادارات هم در این ایام خوب درخشیدند.

سعی می‌کنیم این اقدام خداپسندانه استمرار داشته باشد

آقازاده گفت: سپاه روح الله استان مرکزی ابتدای ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار بسته معیشتی تهیه کرد که رزمایش قابل تقدیر هم در مصلی به نمایش گذاشته شد و به احتمال بسیار زیاد ۱۰۰ هزار بسته هدفگذاری شده به بالای ۲۰۰ هزار و حتی بیشتر هم خواهد رسید و سعی می‌کنیم این اقدام خداپسندانه استمرار داشته باشد.

او اضافه کرد: مقام معظم رهبری سر خیر این اقدام خیرخواهانه بودند و استمرار این رزمایش باعث می‌شود نیت‌های خیرخواهانه همه کسانی که در این اقدام کمک کردند تحقق پیدا کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.