قدردانی بسیج اصناف از کارکنان بیمارستان آیت الله خوانساری

جمعی از اعضای سازمان بسیج اصناف استان مرکزی از کارکنان بیمارستان آیت الله خوانساری قدردان کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جمعی از اعضای سازمان بسیج اصناف استان مرکزی در جریان سرکشی از بیمارستان آیت الله خوانساری اراک ضمن قدردانی از از کارکنان این بیمارستان ۳۶۰ ماسک تخصصی ان ۹۵ و مواد ضد عفونی کننده در این بیمارستان توزیع کردند.

قدردانی بسیج اصناف از کارکنان بیمارستان آیت الله خوانساری

سرهنگ پاسدار محمد تبرته فراهانی مسئول سازمان بسیج اصناف استان مرکزی در حاشیه این سرکشی گفت: مهمترین هدف بازدید امروز تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه و مجاهدانه کادر پزشکی و پرستاری این بیمارستان است که انصافا در طی این مدت مجاهدانه و جهادی گونه برای خدمت به مردم زحمت کشیدند.

سرهنگ تبرته فراهانی افزود: کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان با روحیه ایثارگرانه و خدمتگذارانه بسیار عالی در طی این مدت درخشیدند و علیرغم وجود خطر برای خود بدون وقفه در حال خدمت رسانی هستند و این قابل تقدیر است.

او اضافه کرد: بسیج اصناف و مجموعه سپاه از ابتدای شیوع کرونا با انجام اقدامات مختلف به کمک مجاهدین سلامت آمدند و همواره اعلام می‌کنیم برای کمک بیشتر به کادر درمانی و پزشکی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان مرکزی بیان کرد: به عنوان بسیج و سپاه آماده‌ایم هر آنچه برای شکست کرونا از دستمان بر می‌آید دریغ نکنیم و در کنار سایر مجموعه‌های دیگر در راستای مبارزه با این ویروس منحوس گام برداریم.

او ادامه داد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا به کشور و استان مرکزی بسیج اصناف با همکاری سایر دستگاه‌ها همچون اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، شهرداری اراک و گروه‌های جهادی وارد عمل شد که اقدامات مختلفی را در راستای گندزدایی، تولید و توزیع ماسک، آموزش و مشارکت در رزمایش کمک مومنانه انجام داد.

سرهنگ تبرته فراهانی تصریح کرد: تهیه ۲ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای صنف خبازان، تولید و توزیع ۲۰ هزار ماسک توسط حوزه‌های بسیج اصناف، تهیه ۱۵ هزار لیتر الکل سطح، توزیع ۴ هزار ماسک به بازار،۵۰ بسته دستکش،۵۰ لیتر بطری یک لیتری،۵۰۰لیتر مواد ضدعفونی کننده به بانک کشاورزی، تهیه و نصب ۵ هزار بروشور آگاهی رسان در نانوایی‌ها از جمله اقدامات بسیج اصناف در مبارزه با کرونا بوده است.

او اظهار کرد: همچنین تولید و توزیع ۲ هزار ماسک،۵۰۰ الکل یک لیتری، تهیه بیش از ۱۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و الکل و ۸۳ بسته دستکش بهداشتی از جمله اقدامات پایگاه بسیج شهید آهنگرانی صنف تانکداران بوده است.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان مرکزی تاکید کرد: بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه بسیج اصناف نیز در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام داد.

او گفت: مجموعا بیش از ۱۷۰۰ بسته معیشتی از سوی این مجموعه در سطح استان مرکزی بین نیازمندان توزیع شد که ۴۰۰ بسته به ارزش ۱۰۰میلیون تومان توسط اتاق اصناف و بسیج اصناف استان،۳۰۰ بسته توسط بسیج اصناف و مرکز نیکوکاری اتاق اصناف،۲۰۰ بسته در حال آماده سازی به ارزش ۴۰ میلیون برای روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و ۷۸۰ بسته توسط شهرستان‌ها بین نیازمندان، کارگران ساختمانی، محرومین و مناطق حاشیه نشین توزیع شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.