توصیه‌های سهام عدالتی به مردم کهگیلویه وبویراحمد

مدیر عامل سهام عدالت کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد: سود بلندمدت بازار سهام عدالت از همه بازار‌ها و حتی بورس بیشتر است و مردم این سهام را نفروشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،   مدیر عامل سهام عدالت کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به مهلت یک ماهه برای انتخاب روش سهام داری مستقیم یا غیر مستقیم گفت: در روش مستقیم مدیریت سهام و خرید و فروش آن با خود سهام داران است و در روش غیر مستقیم سهام دار، مالکیت را به شرکت‌های سرمایه گذاری در بورس واگذار می‌کند.

عباسی افزود: برای انتخاب روش سهام داری نیازی به مراجعه حضوری نیست و از طریق فضای مجازی و به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ گونه ثبت نام جدیدی برای سهام عدالت انجام نمی‌شود ادامه داد: مردم مراقب افراد سودجو که به بهانه ثبت نام و یا تعیین روش سهام داری قصد کلاهبرداری دارند باشند.

مدیر عامل سهام عدالت استان گفت: افرادی هم که روش سهام داری خود را انتخاب نکنند در سیستم مربوطه به صورت خودکار روش غیر مستقیم برایشان ثبت می‌شود.

عباسی با بیان اینکه مجوز توزیع عادلانه و فروش این سهام صادر شده است و قطعاً دارایی ۴۰ تا ۵۰میلیونی یک خانواده ۴ تا ۵نفره در این مقطع می‌تواند به لحاظ اقتصادی به آن‌ها کمک کند، به مردم توصیه کرد سهام خود را نفروشند.

او ادامه داد: دولت در ۳سال گذشته برای هر سهم ۱۷۰ تا ۲۰۰هزار تومان سود پرداخت کرد و این سود تا چند ماه آینده به ۷ یا ۱۰ برابر افزایش می‌یابد.

عباسی به مشمولان سهام عدالت توصیه کرد: فریب افراد سودجو را نخورند و سهام خودشان را به کسانی که سعی می‌کننداین سهام را به صورت وکالتی از آن‌ها خریداری کنند نفروشند ومنتظر دستورالعمل بعدی مسئولان باشند.

مدیر عامل سهام عدالت استان با تاکید براینکه هم اکنون ۹۰ درصد مردم استان سهام عدالت دارند گفت: نیم درصد سهام عدالت مردم استان مربوط به فولاد خوزستان از بزرگترین کارخانه‌های فولاد در کشور است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.