ضیافت همدلی، همزمان با ضیافت الهی در امامزاده سید جعفر (ع) یزد

مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد گفت: در شب شهادت حضرت علی(ع)، بیش از ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

ضیافت همدلی، همزمان با ضیافت الهی در امامزاده سید جعفر (ع) یزدمحسن فلاح مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به محرومان و دستگیری از آنان، همزمان با شب شهادت مولای متقیان علی بن ابی طالب (ع) رمضان بیش از ۵۰۰ بسته مواد غذایی در قالب طرح رزمایش ضیافت همدلی تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

فلاح ارزش ریالی این بسته‌ها را ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این بسته‌های غذایی اقلامی همچون برنج، تخم مرغ، ماکارونی، سویا، روغن، حبوبات و ... تهیه شده است.

او ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۲۰۰ بسته گوشت قربانی در قالب سنت عقیقه و در سه مرحله بین خانواده‌های کم بضاعت و بی بضاعت نزدیک به امامزاده سید جعفر محمد (ع) توزیع شده است.

مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد اظهارکرد: کمک به نیازمندان و شناسایی مستمندان و مستضعفان منطقه در حیطه امامزاده سیدجعفر محمد (ع) از قبیل محله‌های شاهدیه، محمودآباد، امامشهر، کسنویه، زارچ و خانواده شهدای مدافعان حرم تیپ فاطمیون، در اولویت قرار دارد.

او تصریح کرد: با توجه به فعالیت خدام در موکب آستان مقدس امامزاده و جمع آوری نذورات و بسته‌های حمایتی، توزیع غذای گرم و بسته‌های حمایتی تا پایان ماه مبارک رمضان نیز در برنامه مرکز افق این آستان خواهد بود.

فلاح افزود: به طور کلی هدف از اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر، ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مساوات و صدقه و فراهم نمودن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان است.

مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد در پایان از مجموعه‌های فرهنگی و خیریه، هیئت‌های مذهبی و مساجدی که در محدوده امامزاده سیدجعفرمحمد (ع) دعوت کرد تا در شناسایی افراد کم بضاعت و بی بضاعت و نیز تهیه نذورات خیری برای رسیدگی به این اقشار با این آستان همکاری نمایند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.