آیت الله دری نجف آبادی :

کمک‌های مومنانه الگویی از انبیا و ائمه است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ریشه کار‌های مومنانه را در کار‌های خوب انبیا و ائمه دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم توزیع کمک‌های مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات استان مرکزی در اراک گفت: این همدلی و مواسات و این کار‌های مومنانه ریشه در الگو گرفتن از کار‌های خوب انبیا و اولیا و امامان دارد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مروت در سه کلمه خلاصه می‌شود انسان در دینش بخیل باشد و با تمام وجود از دینش پاسداری کند و دوم اموالش را پاک نگه دارد و سوم حقوق برادران دینی را رعایت کند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در مرحله دوم مواسات و همدلی استان مرکزی بیش از ۲۶ هزار بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا توزیع می‌شود.

سردار کریمی افزود: تاکنون بیش از ۶۹ هزار خانواده آسیب دیده اقتصادی از کرونا و ۱۶ هزار نفر مددجوی بهزیستی و ۴۵ هزار نفر مددجوی کمیته امداد در استان شناسایی شده اند ودر مرحله اول رزمایش بیش از ۵۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۳ و نیم میلیارد تومان در بین نیازمندان تقسیم شده است.

مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی استان مرکزی از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا نیمه ماه مبارک ادامه داشت.

مرحله دوم این رزمایش هم همزمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام آغاز شده و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد و مرحله سوم این رزمایش هم از عید سعید فطر آغاز می‌شود.

پیش بینی شده تا پایان مرحله سوم رزمایش همدلی و مواسات و پایان ماه مبارک رمضان بیش از صد هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.