مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد؛

ایجاد سامانه هوشمند اطلاع‌رسانی مکان‌محور در سمنان

موسوی‌زاده گفت: سامانه هوشمند اطلاع رسانی مکان محور با قابلیت برقراری ارتباط دوطرفه با مشترکان در فضای مجازی ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد موسوی‌زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: این سامانه هوشمند قابلیت برقراری ارتباط در سطوح حساسیت مختلف و همچنین دریافت گزارش از مشترکان در خصوص خاموشی‌ها، خطر‌ها و اشکالات شبکه و روشنایی معابر از طریق وب سایت شرکت و برنامه کاربردی را دارد.

او بیان کرد: ۸۶۸ میلیارد ریال طرح‌های سازه‌ای در استان سمنان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ادامه داد: تعویض و نصب یک هزار و ۷۰۰ دستگاه کنتور هوشمند برای مدیریت مصرف و پیک‌سایی و تامین برق ۴۰۰ خانوار عشایری استان سمنان از طریق انرژی خورشیدی از جمله این طرح‌ها است.

او تصریح کرد: احداث شبکه و ایجاد زیرساخت‌های تاسیسات توزیع برق به منظور تامین برق متقاضیان جدید، نصب قطع کننده‌ها و کنترل از راه دور در شبکه و اتوماسیون، توسعه و احداث شبکه روشنایی معابر، اصلاح و بازسازی شبکه و تاسیسات برای افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه و کاهش تلفات انرژی از دیگر طرح‌های افتتاحی سال ۹۹ است.

موسوی‌زاده ابرازداشت: تعویض و نصب ۵۰۰ دستگاه تابلوی اندازه‌گیری برای پیک‌سایی و مدیریت بار از دیگر طرح‌های سازه‌ای است که تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: پویش هرهفته الف- ب- ایران برای توسعه زیرساخت‌ها و افزایش رضایت‌مندی مردم در عرصه خدمت‌رسانی از ابتکار وزارت نیرو از سال گذشته آغاز شد و در دستور کار این شرکت قرار دارد.

او تصریح کرد: برنامه ریزی صورت گرفته برای شاخص‌های عملکردی امسال شامل برنامه کلان، مشترکان، سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS، کاهش تلفات، ظرفیت پست‌ها و خطوط، روشنایی معابر و ایمنی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان به خدمات‌دهی مناسب به متقاضیان و مشترکان برق استان از طریق طرح جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT MASTER PLAN تاکید و اضافه کرد: این طرح برای حمایت و پیشبرد اهداف، ماموریت‌ها و برنامه‌های غیرسازه‌ای شرکت با هدف خدمت رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار