معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم مطرح کرد؛

از سرگیری خدمات اتوبوسرانی قم هنوز مشخص نیست

ذاکریان گفت: آغاز به کار سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، عباس ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده در شهر گفت: رعایت قرنطینه خانگی و فاصله‌گذاری اجتماعی تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.

او با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه حوزه‌ها افزود: با شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌های شهرداری قم به‌ویژه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری دست‌خوش تغییراتی شده و حفظ سلامت شهروندان در اولویت قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم را یکی از مهم‌ترین تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا دانست و تصریح کرد: محدودیت‌های ایجاد شده در ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی از تاریخ ۲۷ اسفندماه با کاهش زمان و از ۲۹ اسفندماه به‌صورت کامل متوقف شد.

او از سرگیری سرویس‌دهی اتوبوس‌های درون‌شهری قم را منوط بر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا استان اعلام کرد و گفت: تا زمانی که شرایط استان قم به وضعیت سفید نرسد بسیاری از محدودیت‌ها ادامه داشته و نمی‌توانیم زمان دقیقی برای آغاز به کار اتوبوس‌های درون‌شهری اعلام کنیم.

ذاکریان با درخواست از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم انجام سفر‌های غیرضروری در سطح شهر بیان کرد: توقف ناوگان اتوبوسرانی برای بسیاری از اقشار جامعه مشکلات فراوانی را ایجاد کرده، اما برای حفظ سلامت شهروندان مجبور بر ادامه این روند هستیم.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار