رئیس اداره بهزیستی شاهرود خبر داد؛

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در بهزیستی شاهرود

مسعود جهان سیر گفت: مبلغ دو میلیارد و ۱۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان در شهرستان شاهرود پرداخت‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسعود جهان سیر رئیس اداره بهزیستی شاهرود با بیان اینکه هدف از ایجاد اشتغال بهزیستی توانمندسازی و ایجاد روحیه امید و خودباوری بین مددجویان است، گفت: بر اساس سر فصل همین تعریف سال گذشته مبلغ دو میلیارد و ۱۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان پرداخت‌شده است.

او با بیان اینکه ۵۳ نفر از تسهیلات اشتغال‌زایی در شاهرود بهره‌مند شدند، افزود: از قبال همین تسهیلات حق بیمه سهم کارفرمایی، خویش‌فرمایی و ارتقای کارایی نیز به ۱۳۹ نفر در بهزیستی شهرستان پرداخت‌شده است.

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه مهم‌ترین چالش موجود پیش پای مددجویان در ایجاد اشتغال فراهم کردن بازار کار مناسب است، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا سایر مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی نیز در این گام پیش قدم شده و مشکل را از پیش روی مددجویان بردارند.

جهان‌سیر بابیان اینکه سال گذشته بیش از تعهد اشتغال پیش‌بینی‌شده در بهزیستی شاهرود محقق شده است، تصریح کرد: از ۴۶ نفر تعهد بهزیستی زمینه اشتغال ۷۳ نفر فراهم شد.

او افزود: در بهزیستی شاهرود تلاش می‌شود تا با پرداخت تسهیلات، کمک‌های بلاعوض، تشکیل گروه‌های همیار و تعاونی‌ها بتوانیم روزنه‌ای برای اشتغال مددجویان بازکنیم و از سویی بتوانیم به مهم‌ترین هدف بهزیستی که همان توانمندسازی افراد است دست یابیم.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.