کمک مومنانه ۳۵ میلیاردی مردم استان مرکزی

مردم استان مرکزی ۳۵ میلیارد ریال در رزمایش مواسات کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، کمک‌های مومنانه مردم استان مرکزی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا که چند وقتی  شروع شده همچنان ادامه دارد.

کمک مومنانه ۳۵ میلیاردریالی مردم استان مرکزی

مومنی مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، مردم استان مرکزی و خیرین بیش از ۳۵ میلیارد ریال برای محروم و نیازمندان کمک کرده اند.

مومنی افزود: در حال حاضر ۲۰ آشپزخانه در استان مرکزی مشغول پخت غذا هستند و ۴۵ هزار وعده غذای گرم به ارزش ۸۵۰ میلیون تومان بین ۴۴ هزار و ۵۰۰ نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

او اضافه کرد: بسیج مردمی، خیرین، آستان قدس رضوی و دیگر ارگان‌ها هم تاکنون ۱۰ هزار و ۵۳۰ بسته غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بین محرمان استان مرکزی توزیع کرده اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به طرح اکرام ایتام و محسنین هم اشاره و بیان کرد: این طرح در حال اجراست و ۲هزارو ۲۰۰ یتم و ۴ هزار فرزند محسنین در استان می‌بایست در این طرح از سوی خیرین حمایت شوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.