تلاش سخت جنرال موتورز برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا

شرکت جنرال موتورز برای تولید سه میلیون ماسک بهداشتی به‌صورت ماهانه، با سازمان ورزش‌های یخی شریک شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا و کمبود مواد اولیه بهداشتی برای مبارزه با شرایط پیش‌آمده خیلی از شرکت‌های بزرگ سعی کردند با تغییر کاربری به صورت موقت به کمک کشورهای مختلف بیایند.

جنرال موتورز نیز همانند این شرکت‌ها، برخی از کارخانه‌های خود را برای تولید دستگاه‌های تهویه هوا آماده ساخت. این کارخانه‌ها در کنار تولید دستگاه‌های مذکور برای بیمارستان‌ها، ماسک‌های بهداشتی را نیز در اختیار پزشکان و پرستاران در مراکز درمانی قرار می‌دهند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، جنرال موتورز با همکاری شرکت سازنده وسایل حفاظتی و بهداشتی قصد دارد تا تولید دستگاه‌های تهویه هوای خود را به مرحله‌ای جدید برساند. این فعالیت که قرار است در ایندیانا صورت گیرد، اقدامی مشابه با شراکت جنرال موتورز و سازمان ورزش‌های یخی برای تولید ماسک‌های بهداشتی است.

تلاش جنرال موتورز برای سرکوبی شیوع ویروس کرونا

بر طبق گزارش منابع خبری دیترویت، شرکت جنرال موتورز زمانی که در مراحل تولید انبوه ماسک‌های بهداشتی دچار مشکل شد تصمیم گرفت تا با سازمان ورزش‌های یخی همکاری کند و عملیات خود را تکمیل کند. همچنین جنرال موتورز تصمیم گرفت تا تولید ماهیانه ماسک‌های بهداشتی را به ۱.۵ میلیون عدد در ماه برساند.

جنرال موتورز

گفتنی است شرکت جنرال موتور از وجود یک دستگاه ضدعفونی کننده بهره می‌برد که به آن‌ها اجازه می‌دهد روزانه بیش از دو هزار ماسک تولید شده را پاک‌سازی کنند. این دستگاه‌ها معمولا ۲۰ دقیقه زمان برای تکمیل کار خود نیاز دارند و همچنین می‌بایست تا بین هر عملیات کمی استراحت داشته باشند.

با این حال شراکت با سازمان ورزش‌های یخی دیترویت باعث شد تا جنرال موتورز به دستگاه‌های ضدعفونی کننده ازن دسترسی پیدا کنند و عملیات خود را با سرعت بیشتری پیش ببرند. پس از تکمیل مراحل شراکت تولید ماسک‌ها، حالا شرکت جنرال موتورز ماهانه ۳ میلیون ماسک بهداشتی را تولید در کارخانه Warren Transmission Plant دیترویت خود تولید می‌کند. در واقع اقدامات اخیر مدیرعامل جنرال موتورز باعث شد رشد قابل توجه‌ای در تولید وسایل بهداشتی لازم داشته باشند. در ادامه گفته می‌شود که سه تیم ورزش حاکی روی یخ برای حمایت از فعالیت‌های اخیر شرکت جنرال موتورز دست به کار شده‌اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار