کمک به نیازمندان شهباز وارد مرحله دوم شد

با پایان مرحله اول کمک مومنانه در شهرشهباز مرحله دوم این رزمایش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در بخش قره کهریز در شهر شهباز آغاز شد تا این بسته‌ها در اختیار اقشار آسیب پذیر جامعه قرار گیرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شازند در حاشیه این رزمایش در گفت و  گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: با در پیش بودن نیمه ماه مبارک رمضان، دومین مرحله رزمایش طرح مواسات در راستای فرامین مقام معظم رهبری در شهر شهباز آغاز شد.

سرهنگ مهجوری افزود: این کمک‌ها که ۶۰۰ بسته معیشتی هست از سوی خیرین و بسیج اصناف، عشایر و دیگر حوزه‌های بسیج در شهرستان برای کمک به افراد نیازمند، کم برخوردار و خانواده‌هایی که دراثر شیوع ویروس کرونا، آسیب دیده اند، تهیه شده است.

او اضافه کرد: اقلام معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، گوشت مرغ، گوشت قرمز و دیگر اقلام است که با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهر‌ها و روستا‌ها در اختیار خانواده‌های بی بضاعت قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شازند بیان کرد: در این مرحله ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزارتومان که مجموعا ۱۵۰ میلیون تومان می‌باشد، توزیع می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.