حضور ۷۵ درصد دانشجویان در کلاس‌های الکترونیکی دانشگاه پیام نور

۷۵ درصد از دانشجویان دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در کلاس‌های الکترونیکی این دانشگاه شرکت کردند.

حضور ۷۵ درصد دانشجویان در کلاس‌های الکترونیکی پیام نورعلیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، گفت: به منظور حفظ سلامت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بیش از ۸۰ درصد کلاس‌های این دانشگاه در مقطع کارشناسی به صورت الکترونیکی برگزار شد.

او از برگزاری ۱۰۰ درصد کلاس‌های الکترونیکی دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.

آبرود اضافه کرد: پیش از شیوع ویروس کرونا، ۱۰ درصد از کلاس‌های مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیام‌نور به‌صورت الکترونیکی برگزار شد.

او ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان سیستم LMS (Learning management system) را راه اندازی کرد تا صدا ضبط کرده، از صفحات فیلم‌برداری کند، تاریخ و ساعت کلاس همراه با تعداد دانشجو را به‌صورت آفلاین انجام دهد و صحبت دانشجویان در این فضا و حاضران و غایبان سر کلاس در حالت آنلاین را رصد کند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۰ درصد کلاس‌های مقطع کارشناسی عملی هستند، اظهار داشت: این کلاس‌ها احتمالاً تابستان امسال برگزار خواهند شد.

آبرود ادامه داد: ۷۵ درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در کلاس‌های الکترونیکی این دانشگاه شرکت کردند.

او گفت: از فروردین ماه ۹۹ از طریق زیرساخت فراهم شده توسط دانشگاه، چهار هزار و ۷۲۰ کلاس درس روی سامانه کلاس‌بندی شد.

آبرود افزود: آزمون‌های پایان نیمسال فعلی دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری به صورت الکترونیکی از ۱۸ خرداد ماه آغاز و تا ۱۹ تیر ادامه دارد.

او اضافه کرد: استادان، این امتحانات را به بهترین شکل، الکترونیکی ارزشیابی می‌کنند و این ارزشیابی هم در زمان تعیین شده صورت می‌گیرد.

آبرود اظهار داشت: تیم‌های بازرسی و نظارت دانشگاه پیام نور استان ارزشیابی استادان را رصد می‌کنند.

او با بیان اینکه دانشجویانی که دسترسی به اینترنت و موبایل برای شرکت در امتحانات ندارند، ادامه داد: این دانشجویان می‌توانند از سایت دانشگاه استفاده کنند و یا هماهنگی‌های لازم با استاد برای برگزای امتحانات به شیوه‌ای دیگر صورت گیرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار