بسته اخبار حوادث امروز ۲۴ اردیبهشت ۹۹؛

دستگیری ۴ سارق در گیلان/ مهار آتش‌سوزی ۴ مغازه در آستارا

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق با ۴ فقره سرقت در پره سر

سرگرد امیر وهاب زاده، فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: یک سارق طیور، ادوات کشاورزی و لوازم داخل خودرو با ۴ فقره سرقت در بخش پره سر این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت طیور، ادوات کشاورزی و لوازم داخل خودرو در بخش پره سر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از انجام اقدامات فنی و بررسی شگرد سرقت‌های صورت گرفته، متهم این پرونده‌ها در بخش پره سر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.

سرگرد وهاب زاده تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت طیور، یک فقره سرقت ادوات کشاورزی و یک فقره لوازم داخل خودرو در بخش پره سر اعتراف کرد.

او با اشاره به اینکه سارق ۴۳ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است، از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در تالش

سرهنگ حسین جمال‌دار، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری یک سارق لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان تالش، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها متهم این پرونده‌ها و مخفیگاهش را شناسایی کردند، افزود: پس هماهنگی قضایی و با تحت نظر قرار دادن مکان مورد نظر، متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش اظهار داشت: متهم ۱۷ ساله در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد و با تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ جمال‌دار با اشاره به اینکه بالا بودن ضریب ایمنی خودرو‌ها و یا نصب تجهیزات بازدارنده تا حد زیادی باعث می‌شود تا سارقان از سرقت این نوع وسایل نقلیه چشم‌پوشی کنند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارقان قطعات خودرو در املش دستگیر شدند

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی، فرمانده انتظامی املش از دستگیری ۲ سارق قطعات خودرو با اعتراف به ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان املش٬ بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی با بررسی سرنخ‌ها و تعقیب و مراقبت‌های انجام شده، هویت ۲ متهم این پرونده‌ها را شناسایی کردند، اظهار داشت: متهمان با هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان املش گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت قطعات خودرو در سطح این شهرستان اعتراف کردند و تعدادی وسایل سرقتی از آن‌ها کشف شد.

سرهنگ رجبی با اشاره به اینکه متهمان ۳۸ و ۳۹ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس در برخورد با مجرمان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

مهار آتش‌سوزی ۴ مغازه در آستارا

ایرج خلیلی رشید، مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: شب گذشته آتش سوزی از مغازه فروش لوازم آرایشی در خیابان امام (ره) این شهرستان شروع شده و شعله‌های آتش به ۳ مغازه جانبی سرایت کرده بود و بخشی از اجناس و سقف واحد‌های تجاری طعمه حریق شد.

او با بیان اینکه ۱۰  آتش نشان با ۲ خودروی آتش نشانی و مشارکت شهروندان شعله‌ها را مهار کردند، افزود: علت حریق در دست بررسی است.

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا از مصدوم شدن دست یک آتش نشان به صورت سطحی در این حادثه خبر داد و اظهار داشت: آتش سوزی مغازه‌ها در آستارا خسارت جانی نداشته است.

خلیلی رشید تصریح کرد: آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۸ نیروی انسانی، ۶ خودروی سنگین، نیمه سنگین، امداد و ۲ تانکر آب رسان فعالیت می‌کند.

پلمب واحد‌های صنفی متخلف در رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: ۱۳ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد.

او افزود: طرح بازدید و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف توسط پلیس امنیت عمومی در شهرستان رودسر اجرا شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح دو روزه از ۸۶ واحد صنفی بازدید به عمل آمد، اظهار داشت: در این بازدید‌ها ۱۳ واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح رعایت قانون و حفظ حرمت افراد روزه‌دار در جامعه است، تصریح کرد: پلیس با تلاش شبانه روزی در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.