تعلیم درس عشق معلم فداکار بیجاری

معلم فداکار بیجاری در این روزهای کرونایی درس عشق، محبت وایثار را آموزش می‌دهد.

تعلیم درس عشق معلم فداکاربیجاریخلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، گفت: این روز‌ها در دورانی که کرونا زندگی را تحت تأثیر خود قرار داده است، در کنار ایثار و فداکاری مدافعان سلامت، فداکاری و مهربانی معلمان نیز خبرساز شده است.

رنجبر گفت: سعادت زارعی معلم فداکاروخلاق شهرستان بیجار برای دانش آموزان با نیاز ویژه ذهنی پایه ششم دوره ابتدایی مدرسه سپیده که امکانات استفاده از آموزش‌های مجازی را ندارند اقدام به برگزاری کلاس‌های حضوری کرده است.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان اظهار داشت: زارعی با ۲۷ سال سابقه‌ی تدریس علاوه برارائه آموزش‌های حضوری، در شبکه شاد و فضای مجازی نیز مشغول تعلیم و تربیت دانش آموزان خود بوده و به تولید محتوای الکترونیک می‌پردازد.

او افزود: این معلم خلاق با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وحفظ فاصله گذاری اجتماعی در روز‌های دوشنبه وچهارشنبه هر هفته با برگزاری کلاس‌های رفع اشکال فرآیند آموزش ویادگیری را در راستای ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی برای دانش آموزانی که به فضای مجازی دسترسی ندارند ادامه می‌دهد.

رنجبر در ادامه آموزش‌های مجازی و غیر حضوری و تلاش‌های ستودنی معلمان در این زمینه را نمونه بارزی از موفقیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت خواند و تصریح کرد: شیوه آموزش مجازی راهی برای شکست کرونا توسط دانش‌آموزان و معلمان است.

او گفت: همچنین به منظور تداوم آموزش در مناطق محروم و روستا‌هایی که دانش آموزان به برنامه آموزشی شاد و فضای مجازی دسترسی ندارند، معلمان به شیوه حضوری، ارائه بسته‌های تحصیلی و یا تماس تلفنی آموزش از راه دور را پیگیری می‌کنند.

رنجبر با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش در زمینه آموزش مجازی اقدامات ارزشمندی انجام داده است، اظهارکرد: شبکه شاد تحولی ارزشمند و ظرفیتی برای آینده است و باید در راستای آموزش همه جانبه از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.