عنوان Fortnite جزو اولین بازی‌ های نسل بعدی کنسول‌ ها خواهد بود

شرکت اپیک گیمز اعلام کرده که کلیه امور مربوط به برنامه نویسی بازی فورتنایت انجام شده و این عنوان آماده عرضه برای نسل بعدی کنسول‌ها است.

عنوان Fortnite جزو اولین بازی‌های نسل بعدی کنسول‌ها خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Fortnite در حال حاضر بالاترین میزان گیمر‌های فعال را در بین بازی‌های سبک بتل رویال را دارد که دلیل آن هم رایگان بودن این عنوان و پشتیبانی از قابلیت کراس پلتفرم است. این عنوان در حال حاضر برای تمامی کنسول‌های وجود در بازار و همچنین گوشی‌های هوشمند در دسترس گیمر‌ها قرار دارد؛ اما چند وقتی است که اخبار متعددی درباره نسل بعدی کنسول‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود و برخی از آن‌ها به عناوینی مربوط می‌شود که قرار است برای این کنسول‌ها وارد بازار شوند. در همین راستا شرکت اپیک گیمز اعلام کرده است که در اواخر سال گذشته کلیه امور مربوط به برنامه نویسی این بازی برای اجرا در نسل بعدی کنسول‌ها را انجام داده و این عنوان قرار است جزو بازی‌هایی باشد که در دو کنسول Xbox X و PS5 اجرا خواهند شد.

علاوه بر این شرکت اپیک گیمز اعلام کرده است که در اواسط سال ۲۰۲۱ قصد دارد بازی فورتنایت را با موتور بازی سازی Unreal Engine 5 طراحی کند که باعث بهبود چشمگیر گرافیک این بازی و افزایش قابلیت‌های آن خواهد شد. انتظار می‌رود قابلیت کراس پلتفرم این عنوان نیز در نسل بعدی کنسول‌ها حفظ شود و به نوعی گیمر‌های نسل فعلی کنسول‌ها بتوانند با گیمر‌ها نسل بعدی بازی کنند؛ اما هنوز شرکت اپیک گیمز این خبر را تایید یا رد نکرده است.

عنوان Fortnite

سرویس Epic Online، ابزار کاربردی برنامه نویسان

از دیگر مواردی که شرکت اپیک گیمز به تازگی آن را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است، می‌توان به اضافه شدن ابزار Epic Online Services اشاره کرد که به آن‌ها اجازه فعال سازی قابلیت کراس پلتفرم برای عنوان آن‌ها در فروشگاه اپیک گیمز را می‌دهد. همچنین اپیک گیمز اعلام کرده است که در آینده قصد دارد پشتیبانی ابزار Epic Online Services از قابلیت کراس پلی بین گوشی‌ها را نیز به آن اضافه کند.


بیشتر بخوانید


با این حال باید منتظر بود و دید که بازی فورتنایت چند وقت پس از عرضه نسل بعدی کنسول‌ها در دسترس گیمر‌ها قرار خواهد گرفت؛ لازم به ذکر است که این بازی در حال حاضر بیش از ۳۵۰ میلیون گیمر فعال دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار