بازسازی ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان همدان

استاندار همدان از بازسازی ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان بعد از سیل سال گذشته خبر داد.

بازسازی ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی  با بیان اینکه کنترل ویروس کرونا در سطح ملی و استانی توفیقی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی بود، گفت:  این بحران و بیماری خطرناک با هماهنگی و همکاری همه مجموعه‌های دولتی، نظامی و همکاری خوب مردم به یک وفاق ملی تبدیل است.

او گفت: وقوع سیل در فصل بهار سال گذشته در همدان با همکاری همه مجموعه‌ها به یک فرصت تبدیل شد و ۱۹ هزار واحد مسکونی در این استان بازسازی و نوسازی شد.

استاندار همدان با بیان اینکه سال گذشته با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه کشور، همدان توانست عملکرد خوبی در بخش‌های مختلف از جمله سرمایه گذاری و اشتغال داشته باشد خاطرنشان کرد: با وجود تحریم‌های شدید دشمن، اما با تکیه بر ظرفیت داخل کار‌هایی بزرگی در استان انجام شده است.

شاهرخی  بیان کرد: در سال قبل پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی که بیش از تعهد سرمایه گذاری در همدان تحقق یافت و اقدام اساسی در حوزه اشتغالزایی ایجاد شد.

او  با بیان اینکه  ۶ هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان در سال ۹۸ در این استان سرمایه‌گذاری شد، گفت:  این میزان بیش از تعهد انجام شده است.

اسنتاندار همدان افزود: برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه مجلس با مشارکت بالاتر از میانگین کشوری یک توفیق بزرگ دیگر برای استان همدان بود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.