استاندار خراسان جنوبی:

توانستیم گام‌های مناسبی برای ایجاد اشتغال برداریم

معتمدیان گفت: با اعتبارات بسیار خوبی که از نهاد‌های انقلابی گرفته شد، توانستیم گام‌های مناسبی برای ایجاد اشتغال برداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم روستای فهالنج گفت: با همراهی همه متولیان خدمت از جمله امامان جمعه، فرمانداران، نمایندگان مردم در تلاش هستیم حداکثر خدمات ممکن را ارائه کنیم.

او افزود: با اعتبارات بسیار خوبی که از نهاد‌های انقلابی اخذ شد، توانستیم گام‌های مناسبی برای ایجاد اشتغال برداریم و مصمم هستیم که جهش تولید را به معنی واقعی در خراسان جنوبی پیاده‌سازی کنیم و مردم آثار این خدمات را در زندگی خود لمس کنند.

معتمدیان راه‌ها را یک مطالبه بحق مردم دانست و اظهار کرد: با تلاش همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و حاکمیتی و نجابت و همراهی مردم، امروز ایران توانسته است از تحریم‌های ناجوانمردانه سربلند بیرون بیاید.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شرایط دوره بیماری کرونا و سربلندی مردم و نظام از این بحران، بیان کرد: نام پایتخت زغالسنگ برای شهرستان طبس، برآمده از ثروت‌های نهفته این سرزمین ولایت مدار است؛ تلاش خواهیم کرد که با هم افزایی و همراهی به نفع مردم بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.