لحظه دلهره آور سقوط دو چترباز

نقص فنی و بازنشدن چترها موجب سقوط وحشتناک دو چترباز از آسمان و زخمی شدن آنها شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سقوط دلهره آور دو چترباز آمریکایی را در ایالت فلوریدا به تصویر می‌کشد. این دو چتر باز که در آسمان در حال پرواز بودند به علت نقص فنی و بازنشدن چتر‌های خود با یکدیگر به زمین سقوط کردند. این دو چترباز بصورت مشترک از یک هواپیما و در پارک هوایی DUNN پرواز کرده بودند.

در این ویدئو که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است مشاهده می‌شود که دو چترباز به شکلی وحشتناک به زمین سقوط می‌کنند. در این ویدئو صدای زنی که در حال فیلمبرداری است شنیده می‌شود که می‌گوید: «آه، خدای من، آن‌ها در حال سقوط هستند.»


بیشتر بخوانید: مخفی شدن مهاجران در داخل کامیون حمل سیمان!


این دو چتر باز پس از سقوط به زمین بطرز معجزه آسایی روی یک درخت فرود آمدند و تنها دچار جراحت شدند. آن‌ها پس از سقوط روی یکی از شاخه‌های بزرگ این درخت و پس از شکستن شاخه به زمین سقوط کردند. هر دو چترباز بلافاصله با هلی کوپتر به بیمارستان منتقل شدند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا تا بعداز ظهر روز چهارشنبه حال هر دو چترباز وخیم گزارش شده بود. هنوز هویت این دو چترباز در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
این خارنجکی ها حرف دیگه ای بلد نیستن؟ او مای گاد! وای خدای من!
ما ایرانی ها میبودیم خدا و قرآن و پیغمبر ص و فاطمه زهرا س و 12 امام را فریاد میزدیم که نجات پیدا کنن
-
حمید
۲۱:۰۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
کجاش درحال سقوط بودن؟