فرار معجزه آسای کودک از دو حادثه رانندگی پیاپی!

کودک خردسالی که در اثر غفلت مادرش بطور ناگهانی به داخل خیابان دویده بود از دو حادثه رانندگی مرگبار جان سالم بدر برد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مکان‌هایی که والدین باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند خیابان است. کوچکترین سهل انگاری والدین در هنگام حضور در بیرون از خانه و بخصوص در محل‌های نزدیک به خیابان یا بزرگراه می‌تواند حوادث تلخی را برای فرزندان آن‌ها رقم بزند که چیزی جز پشیمانی و حسرت بدنبال نخواهد داشت. مانند اتفاقی که به تازگی در منطقه " فوچوان " استان گوآنگژی چین رخ داد و یک دختر خردسال از آن جان سالم بدر برد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فرار از مرگ معجزه آسای یک دختر خردسال چینی را از دو حادثه رانندگی پیایی به تصویر می‌کشد. این دختر که بدلیل سهل انگاری و غفلت مادرش ناگهان شروع به دویدن به داخل جاده کرده بود از تصادف با دو خودرو جان سالم بدر برد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این دختر در کنار مادرش در قسمت وسط جاده ایستاده اند و قصد عبور از عرض جاده را دارند ناگهان او به داخل جاده می‌دود.


بیشتر بخوانید: صحنه ای عجیب از آتش گرفتن یک پارک!


در این لحظه راننده کامیونی که در حال عبور بوده با انحراف خودرو به سمت راست جاده تلاش می‌کند تا از برخورد با کودک جلوگیری کند. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که این دختر بطرز وحشتناکی در مقابل چرخ عقب کامیون روی زمین افتاده با خوش شانسی از مرگ می‌گریزد. اما این تمام ماجرا نبود. بلافاصله این کودک در مقابل خودروی سفیدرنگی که در پشت کامیون در حرکت بود قرار می‌گیرد و راننده با کنترل ماشین و انحراف به چپ آن موفق می‌شود مانع برخورد خودرو و عبور آن از روی سر کودک شود.

لحظاتی بعد مادر این کودک که در هر دو دستش دو ساک دیده می‌شود به داخل جاده دویده و دخترش را به کنار جاده منتقل می‌کند. پس از این حادثه این کودک که دچار جراحت شده بود به یک بیمارستان محلی چین منتقل شد. گفته می‌شود خطری جان این کودک را تهدید نمی‌کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
گرنگهدارمن آنست که من می دانم
شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
الله اکبر.قربونت برم خدا
آخرین اخبار