مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان خبر داد؛

پیش بینی برداشت ۹۵ هزار تن گندم در استان سمنان

محمدباقر منوچهری گفت: امسال بر اساس اعلام سازمان جهادکشاورزی برداشت ۹۰ تا ۹۵ هزار تن گندم در استان سمنان پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدباقر منوچهری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: امسال بر اساس اعلام سازمان جهادکشاورزی استان برداشت ۹۰ تا ۹۵ هزار تن گندم در استان پیش بینی شده که در که در صورت تحقق پیش بینی پنج هزار تا ۱۰ هزار تن بیشتر از سال گذشته است.

او با بیان انکه امسال خرید تضمینی گندم در استان به نرخ ۲۵ هزار ریال در ۲۸ مرکز انجام می‌شود افزود: اولین مناطقی که خرداد پیش رو برداشت گندم در استان سمنان در آن جا آغاز می‌شود غرب استان سمنان شامل گرمسار، آرادان و ایوانکی است.

منوچهری ادامه داد: پنج مرکز خرید تضمینی گندم در غرب استان سمنان در نظر گرفته شده است که از مجموع پنج مرکز خرید، سه مرکز خرید در شهرستان گرمسار و ۲ مرکز خرید در آرادان برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه گندم‌های برداشت شده در ایوانکی در مرکز خرید گرمسار خرید تضمینی می‌شود تصریح کرد: برداشت گندم در استان سمنان از غرب استان آغاز شده و آخرین مناطقی که برداشت گندم انجام می‌شود مربوط به شهرستان شاهرود و میامی است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.