مدیرکل کمیته امداد قم خبر داد؛

آغاز طرح اکرام ایتام در قم /نوزاد بیست روزه قمی ،کوچکترین حامی ایتام

مدیرکل کمیته امداد قم از آغاز طرح اکرام ایتام همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان به منظور جذب حامی مالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم  گفت:طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین به منظور جذب حامی مالی امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت علی علیه السلام به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) قم آغاز شد.

او افزود:امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تنها چهار پایگاه اکرام ایتام و فرزندان محسنین در میدان آستانه - میدان آیت الله سعیدی - پل بازار و پردیسان برپا شده است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن‌ها و مشاهده شناسنامه ایتام و محسنین حمایت مالی تعدادی از آن‌ها را بر عهده بگیرند.

میرشکار عنوان کرد: مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۵ هم حمایت مالی از ایتام و محسنین شرکت کنند و در صورت نیاز شناسنامه ایتام و محسنین توسط امداد گران به در منزل آن‌ها ارسال خواهد شد.

او ادامه داد: دو هزار فرزند محسنین و سیصد یتیم در قم نیازمند حامی مالی هستند که انتظار می‌رود مردم قم امروز بتوانند این افراد را تحت پوشش خود قرار دهند.

میرشکار از خردسال‌ترین حامی ایتام هم در قم خبر داد و گفت: اولیای یک کودک بیست روزه امروز به نام فرزندانشان حمایت از یک یتیم را پذیرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم تاکید کرد: برنامه ماه عاشقی سیمای مرکز قم هم امشب از ساعت ۱۹ تا ۲۴ به منظور جذب حامیان مالی ایتام و محسنین پخش می‌شود که مردم می‌توانند از آن طریق هم به کمک نیازمندان بشتابند.

او با بیان اینکه مردم قم از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون پنج میلیارد تومان برای اطعام نیازمندان به این نهاد کمک کردند، افزود: به همین جهت تمام بیست و سه هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد از بسته‌های معیشتی بهره‌مند شده اند.

میرشکار تاکید کرد: خیرین همچنین می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ کمک‌های خود را به حساب این نهاد واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد قم گفت: در طرح اطعام نیازمندان قم کمیته امداد با استفاده از کمک‌های مردمی هر شب ۲۵۰۰ پرس غذای گرم به در منازل نیازمندان می‌رساند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.