روابط‌عمومی هر دستگاه خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روابط‌ عمومی هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطیری در توسعه ارتباط میان نهاد‌ها و سرمایه‌های اجتماعی ایفا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه و طلایه داران اطلاع رسانی تبریک گفت.

متن کامل پیام  به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون تردید، روابط‌عمومی هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطیر و بی‌بدیلی را در امر تحکیم و توسعه ارتباط میان نهاد‌ها و سرمایه‌های اجتماعی ایفا می‌کند.

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک جایگاه تشریفاتی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصری مهم در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.

روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت ارزنده‌ای است برای قدردانی شایسته از زحمات فعالان و زحمت کشان این عرصه و ایجاد یک فضای همگرایی عمومی در مسیر تغییر نگرش ها، باور‌ها و ذهنیت‌ها نسبت به جایگاه و منزلت این حرفه، همچنین ایجاد انگیزه و تحرک بیشتر در بین مدیران، دست اندرکاران و مدیران روابط عمومی در راه کمک به رشد و بالندگی و پویایی بیش از پیش این نهاد مدنی می‌باشد.

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه که علی رغم تمامی سختی‌ها و دشواری‌ها در روز‌های عادی و شرایط بحرانی همچون شیوع ویروس کرونا با جدیت در راستای عمل به رسالت حرفه‌ای خود گام بر داشته اند، تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم با بهره گیری از ظرفیت‌های ارتباطی و همت والای روابط عمومی ها بتوانیم زمینه ساز شناسایی ظرفیت های توسعه و عامل پیشرفت استان چهارمحال و بختیاری شویم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.