۱۳ هزار بسته کمک معیشتی در سیرجان توزیع شد

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه سیرجان از توزیع ۱۳ هزار بسته کمک معیشتی از آغاز ماه رمضان تاکنون در بین اقشار نیازمند و آسیب دیده در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علی دستوری، فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه سیرجان گفت: همزمان با آغاز ماه رمضان رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه در سیرجان کلید خورد و سپاه پاسداران به عنوان پرچمدار اجرای منویات مقام معظم رهبری همه‌ی مردم را در اجرای فرمایشات رهبری مشارکت داده است.

او افزود: این رزمایش در مرحله اول تا ولادت امام حسن مجتبی (ع) به مدت ۱۰ روز انجام شد، مرحله دوم تا پایان شب‌های قدر ادامه داشت و مرحله سوم پس از شب‌های قدر شروع و تا عید فطر به پایان می‌رسد.

دستوری تصریح کرد: اقلام به دو صورت کلی تهیه می‌شود روش اول وجوه نقدی کمک‌های مردمی، شرکت‌ها، اصناف و... به حساب قرارگاه مرکزی واریز و اقلام به صورت متمرکز توسط قرارگاه تهیه و توزیع می‌شوند.

او بیان داشت: در روش دوم طبق مدل قرارگاه مرکزی اقلام توسط خیرین، مؤسسات خیریه، مساجد و. خریداری و با حمایت قرارگاه بسته‌ها تکمیل و در جامعه هدف توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه سیرجان با تاکید بر مشارکت خیرین در این رزمایش گفت: در میانه راه هستیم و جامعه هدف و لیست شناسایی شده نیازمندان تاکنون حدود ۲۰ هزار نفر است، اما توزیع ما در این مجموعه تا این لحظه ۱۳ هزار بسته است که تا آمار نهایی فاصله زیادی داریم و قطعاً آمار شناسایی رو به افزایش است

تاکنون حدود ۱۳ هزار بسته کمک معیشتی در این شهرستان توزیع شده است و جامعه هدف شامل همه اقشار آسیب دیده از جمله مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، کارگران فصلی و نیازمندان که به صورت محلی شناسایی شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار