آغاز عملیات تقاطع غیرهم سطح ورودی شهر تاریخی نراق

نماینده محلات و دلیجان از تخصیص اعتبار تقاطع غیرهم سطح ورودی نراق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور مسئولان دلیجان و نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی عملیات تکمیلی محور دلیجان نراق و زیرگذر خروجی کمربندی نراق به سمت دلیجان آغاز شد.

آغاز عملیات تقاطع غیرهم سطح ورودی شهر تاریخی نراق

عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهم سطح ورودی شهر تاریخی نراق با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال از محل منابع ملی جذب شده آغاز شد.

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در این مراسم در مورد طرح تقاطع غیرهم سطح ورودی نراق هم گفت: با پیگیری‌های انجام شده از وزرارت راه وشهرسازی اعتبار این طرح از محل اعتبارات ملی تخصیص یافت و ساخت آن درکمتر از ۲ سال مورد انتظار است.

حجت الاسلام سلیمی افزود: احداث طرح تقاطع غیرهم سطح ورودی شهر نراق بدلیل بروز تصادفات متعدد دراین نقطه حادثه خیز ازدرخواست‌های مردم شهرنراق ومورد تاکید کارشناسان بود.

او با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی رازی دلیجان هم اشاره و اضافه کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده از شرکت ملی نفت و موافقت وزیر نفت، مقرر شد این سالن ورزشی ۱۰۰۰ نفره در شهرستان دلیجان با حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبارات نفت احداث و مورد بهره برداری قرار گیرد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه سالن ورزشی رازی دلیجان محقق شده و با پیگیری‌های انجام شده مابقی این اعتبار هم اخذ خواهد شد و از اعتبارات دولتی و اداره کل نوسازی مدارس استان هم استفاده شده تا این سالن ورزشی تا سال آینده به بهره برداری خواهدرسید.

کلنگ احداث سالن ورزشی ۱۰۰۰ نفره رازی با اعتبارات شرکت ملی نفت,، در محل پروژه واقع در دبیرستان شهید بهشتی به زمین زده شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.