تداوم برخورد با فعالیت غیرمجاز سوئیت‌های پذیرش مسافر در مهاباد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد گفت: در راستای مبارزه با کرونا واحد‌های سوئیت غیرمجاز پذیرش مسافر در مهاباد پلمب می‌شوند.

عبده رئیس اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان، کارشناسان اداره میراث‌فرهنگی مهاباد به همراه مأموران اداره اماکن واحد‌های پذیرش سوئیت غیرمجاز شناسایی و پلمب می‌کنند.

او افزود: رصد و جلوگیری از فعالیت مراکز اقامتی غیرمجاز در مهاباد همچنان در دستور کار قرار دارد و مردم می‌توانند گزارش‌های مربوط به تخلف این‌گونه واحد‌ها را به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد ادامه داد: تاکنون در سطح مهاباد  طی اردیبهشت ماه امسال چندین واحد غیرمجاز پلمب شده‌اند که مردم در شناسایی این واحد‌ها نقش اساسی داشتند.

او عنوان کرد: با توجه به اینکه فعالیت خانه‌مسافر‌ها در این شهرستان موجب بروز برخی مشکلات بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی در حوزه گردشگری شده است به همین منظور پلمب آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.