برگزاری کلاس های آموزشی گل و گیاه در جنوب تهران

مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 اقدام به برگزاری کلاس های آموزش گل و گیاه ویژه برای شهروندان کرده است.


مهناز اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای آموزش به شهروندان و با هدف اشتغالزایی بانوان کارگاه آموزش یک روزه تولید و رمسی کمپوست برگزار شد.

وی تصریح کرد: کارگاه های آموزشی به صورت مستمر در دو بخش عملی و تئوری برگزار می شود که کلاس های تئوری در مرکز گل و گیاه شهرداری و بخش عملی در مراکز پرورش گل و گیاه 13 آبان تشکیل می شود و شهروندان می توانند بدون محدودیت سنی و سطح سواد به طور رایگان از آموزش های این مرکز استفاده کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر برپایی دوره های آموزشی کارشناسان مرکز آماده پاسخگویی به سئوالات و ارائه مشاوره های حضوری و تلفنی به شهروندان هستند.

مسئول مراکز آموزش گل و گیاه شهرداری منطقه خاطر نشان کرد: مرکز آموزش شماره 1 در بلوار شهید دستواره و مرکز شماره 2 نیز با امکاناتی همچون سه گلخانه و 150 گونه گیاهی در خیابان شهید رجایی، بلوار 13 آبان واقع شده همچنین جهت ثبت نام و دریافت مشاوره با شماره تلفن های 55036200 و 33372733 تماس حاصل كنند.

*برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله نویسی ویژه هفته هوای پاک

همچنین وی در ادامه از برگزاری مسابقه ویژه هفته پاک خبر داد و گفت: به مناسبت هفته هوای پاک مسابقه نقاشی و مقاله نویسی با موضوع هوای پاک حق کودکان است در سطح مدارس برگزار می شود.

اسفندیاری ادامه داد: در این طرح که با هدف مشارکت دانش آموزان در برنامه های زیست محیطی انجام شدها ست با اعلام فراخوان به مدارس سطح منطقه برگه های مسابقات بین دانش آموزان توزیع شد.

مختاری خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار تا تاریخ اول بهمن ماه است و به نفرات برتر جوایزی اهداء می شود./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار