رفیعی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در برخی نقاط کشور

کارشناس هواشناسی گفت: امشب با نفوذ جریانات خنک در نوار شمالی کشور بارش پراکنده باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امشب با نفوذ جریانات خنک شمالی در نوار شمالی کشور بویژه استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده باران، وزش باد شدید موقت و کاهش دما خواهیم داشت.

وی افزود: طی روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه در استان‌های ساحلی خزر و در ساعات بعدازظهر در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی برخی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق، شمال غرب، مرکز، بخش‌هایی از استان کرمان، یزد و شمال فارس رگبار باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

رفیعی از استمرار بارش در برخی استان‌ها خبر داد و گفت: روز سه شنبه با فعالیت سامانه بارشی، بارش در استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی از شدت بیشتری برخوردار است.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز پنج شنبه در برخی نقاط شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

آسمان پایتخت بارانی می‌شود

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور بیان کرد: امروز آسمان تهران کمی ابری و در بعدازظهر با وزش باد همراه است.

رفیعی با بیان اینکه روز سه شنبه آسمان پایتخت بارانی است، گفت: روز سه شنبه بارش در سواحل خزر شدت می‌گیرد و همواره برای شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز بارش‌های خفیف پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان دمای امروز پایتخت را ۳۱ درجه و روز دوشنبه ۲۹ درجه سانتی گراد اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار