بومی سازی دستگاه ضد عفونی کننده محیط و هوا

مدیر عامل شرکت آریان تجارت ماندگار اسپادانا گفت: با استفاده از بومی سازی تکنولوژی ایتالیا دستگاه‌هایی ساخته ایم که تا ۷۰ درصد مصرف مواد ضد عفونی را کاهش می‌دهد و عملکرد مواد ضد عفونی را دوبرابر می‌کند.

ایمان آذربایجانی مدیر عامل شرکت آریان تجارت ماندگار اسپادانا در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: شرکت ما سال ۹۴ در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تاسیس شده که به صورت تخصصی در زمینه ضد عفونی فعالیت می‌کنیم. تکنولوژی دستگاه‌های ما تکنولوژی انیراتومایزینگ ایتالیاست که سال ۹۵ آنرا بومی سازی کردیم و سه مدل دستگاه را وارد بازار کردیم که شامل دستگاه ضد عفونی دست و دستگاه ضدعفونی محیط و هوا و گیت‌های عبوری ضدعفونی می‌باشد. مزیت دستگاه‌های ما این است که مصرف مواد ضد عفونی را تا ۷۰ در کاهش می‌دهد و عملکرد مواد ضد عفونی را تا دو برابر افزایش می‌دهد.
او در رابطه اشتغال زایی شرکت اضافه کرد : ما در ابتدا با ۴ نفر شروع کردیم و در حال حاضر ۱۵ نفر نیرو داریم.

مدیر عامل شرکت آریان تجارت ماندگار اظهار داشت: ما زمانی که دستگاه را از ایتالیا وارد کردیم آنرا مهندسی معکوس کردیم و سپس به خود ایتالیا و حتی اسپانیا فروختیم به کشور‌های عمان و قطر نیز صادرات داشتیم.

ایمان آذربایجانی گفت ما در ابتدا نماینده آن شرکت ایتالیایی بودیم و تکنولوژِی آنرا را بومی سازی کردیم و تنها مشابه خارجی آن همان شرکت ایتالیایی می‌باشد.

او بیان کرد قیمت نمونه مشابه خارجی ۶۰۰ یورو می‌باشد که با فروش یک نمونه حدود ۱۰۰۰ تایی آن نزدیک ۶۰۰ هزار یورو خودمان در این چند وقت اخیر فروش داشتیم داشتیم.

مدیر عامل شرکت آریان تجارت ماندگار افزود شرکت ما یک شرکت خصوصی است. ما با وجود اینکه خیلی نیازی به حمایت مالی ندلریم با این حال صندوق نوآوری شکوفایی و شهرک علمی تحقیقاتی از ما حمایت کرده است. اگر دولت بیشتر دسترسی به بازار را برای ما فراهم کند برای ما از هر چیز دیگری بهتر است.

ایمان آذربایجانی در پایان بیان کرد: از مردم انتظار داریم با توجه به شیوع ویروس کرونا شرکت‌هایی آمده اند که به صورت غیر تخصصی مشغول به فعالیت هستند و دستگاه‌ها و یا حتی اسپری‌هایی تولید کرده اند که نه تنها ویروس را از بین نمی‌برد بلکه باعث ایجاد مشکلاتی مثل مشکلات ریوی برای مردم شده اند بیایند از شرکت‌هایی خرید کنند که به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند. زیرا این کار به تخصص و دانش زیادی احتیاج دارند و مردم و سازمان‌ها باید حواسشان به این موضوع باشد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.