شیوه‌های تبلیغات و اطلاع رسانی در رسانه‌ها باید به روز شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به تغییرات شیوه‌های تبلیغاتی گفت: شیوه‌های تبلیغات و اطلاع رسانی در رسانه‌ها باید به روز شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، خجسته پور خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت: مهمترین رکن هر موضوعی آموزش است و به موضوع آموزش در روابط عمومی‌های ادارات استان باید توجه شود.

او افزود: انتخابات دور جدید شورای روابط عمومی استان بعد از پایان کرونا برگزار می‌شود که این شورا باید در خصوص آموزش به روابط عمومی‌ها تلاش کند.

خجسته پور اظهار داشت: با همت مردم و عنایات خداوند و تلاش کادر درمانی به سمت پایان کرونا پیش می‌رویم که باید برای مدیریت اثرات منفی دوران پسا کرونا چاره اندیشی شود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،گفت: دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت قانونی که پیش بینی شده در قانون برای استفاده از منابع مالی خود برای عقد قرارداد در پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های خود استفاده کنند که در این جلسه این موضوع بررسی و مصوب شد.

او تصریح کرد: در این جلسه موضوع تشکیل دوکار گروه بحث و مصوب شد و اعضای این کارگروه‌ها مشخص شدند.

خجسته پور اظهار داشت: موضوع سوم دوران پسا کرونا بود که باید در جلساتی جداگانه با حضور دستگاه‌های اجتماعی و اقتصادی اثرات منفی کرونا بررسی و در جهت مدیریت این دوران تصمیم گیری شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار