پیام‌های دریافتی در بیست و نهم اردیبهشت؛

از نبود پایگاه اهدای خون در تهرانسر تا محرومیت روستاییان مورت سیستان و بلوچستان از اینترنت

پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و نهم اردیبهشت در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و نهم اردیبهشت ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

از نبود پایگاه اهدای خون در تهرانسر تا محرومیت روستاییان مورت سیستان و بلوچستان از اینترنت

 


 

دزدی و سرقت منزل و ماشین و ....

با بهانه کرونا دزدان بی اصل و نسب رو رها کردن تو جامعه و به زندگی مردم تا سرحد توان دست درازی کردن. هیچ سازمان و نهادی هم پاسخگو نیست. قوه قضاییه و پلیس هیچ کاری نمی کنن. منزل استیجاری من را یک ماه هست که دزد زده و هیچ خبری نیست. حالا من با این وضعیت چه جوری و چه قدر کار کنم تا بتونم اون وسایل زندگی را دوباره بخرم.خدا کسی که مسبب این شرایط شد عذاب شدید بکنه.بابا یه کاری بکنید.

برسی بازار آهن الات

با سلام لطف بفرمائید درباره گران شدن حدود 50 درصدی آهن آلات ساختمانی نسبت به سه / چهار ماه قبل گزارش تهیه فرمائید ممنون خیلی زحمت میکشید.

در مورد بازگشایی ناوگان اتوبوسرانی

می خواستیم بدانیم تا کی اتوبوسرانی تعطیل هست برای ما قشر ضعیف که هر روز از این سر شهر تا آن سر شهر باید با تاکسی برویم چیست. و به هر کجا می رویم جواب به ما نمی دهند لطفا شما پیگیری کنید قرار بود 27ر2ر99 بازگشایی شود ولی نشد همه جا باز شده است الی اتوبوسرانی ما با چه درامدی باید هر روز این مسافت را طی کنیم. با تشکر از شما


عدم وجود پایگاه اهدای خون علیرغم نیاز مبرم

اینجانب از سال ۸۳ اهداکننده مستمر خون بودم. تا سال ۹۳ ساکن خیابان پیروزی تا سال ۹۰ یک پایگاه خون دهی سیار در خیابان پیروزی و یک پایگاه دایم هم در میدان امام حسین بود که از آنها استفاده می کردیم اما ناگهان هر دو پایگاه جمع آوری شد و با هیچ گزینه دیگری جایگزین نگردید. از سال ۹۳ تا کنون ساکن تهرانسر هستم و متاسفانه اینجا هم هیچ پایگاه اهدی خون وجود ندارد. از طرفی اعلام میشود که نیاز به این ماده حیاتی بسیار بالاست اما از طرف دیگر شاهد عملکرد ضعیف سازمان انتقال خون هستیم که این موضوعات با هم تناقض دارد.

بی بهره از اینترنت

طی سخنان وزیر ارتباطات در مورد دارا بودن بیش از ۹۰ درصد کشور از اینترنت متاسفانه روستای ما که حدود ۹۰ خانوار می‌باشد از نعمت پر بهای اینترنت بی بهره است و طی پیگیری ها ما وسخنانی که با شورای روستا شد ایشان هیچ علاقه ای به پیگیری کار ما نداشتن و ما هم برای رفع مشکل به مرکز مخابرات شهرستان نیز مراجعه کردیم ولی بدون مهر شورا و همکاری ایشان هیچ کاری از دست ما بر نیامد استان سیستان و بلوچستان شهرستان سراوان بخش مهرگان روستای مورت

 

رسیدگی مسئولین امنیتی به داد مردم منطقه  گلدشت روستای قلعه یحاج عبداله

بخدا قسم طی چند روز گذشته ده فقره سرقت لوازم منزل از این روستای کوچک چسبیده به منطقه ی بالاشهر بروجرد صورت گرفته ولی متاسفانه هیچگونه رسیدگی از جانب نیروی انتظامی صورت نمیگیره بخدا قسم همه لوازم منو چند تا از همسایه هارو بردن نداریم جایگزین کنیم خداوکیل،به داد ما برسید چندین بارم این مطلب رو عنوان کردیم برای مسئول کانال مردمی بروجرد ولی اونم انتشار نداده تو رو خدا رسیدگی کنید.

 

شهریه دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد داره شهریه کامل رو میگیره از دانشجوها کیفیت کلاس های مجازی زیاد خوب نیست درس های محاسباتی باید حضوری باشه! حتی استادا هم منتظر بودن کلاس ها حضوری با رعایت اصول بهداشتی برگزار بشه! که نشد!  ما چیزی یاد نگرفتیم، نه دانشگاه، نه استاد به ما توجه نمیکنن! میگن چیزی تو دست ما نیست.


وانتی ها با بلندگو

در تهرانپارس شرق بلوارپروین وانتی ها با بلندگو با صدای بلند امان از مردم بریدند و مقصرفقط شهرداری هست.


کلاهبرداری از کل شهرها

بنده متصدی سایت کوروش کالا هستم و حدود یک ساله که افرادی از نام ما سو استفاده کرده و با تماس تلفنی به بهانه برنده شدن از مردم بیچاره کلاهبرداری میکنند من مدارک زیادی ازشون دارم و حتی شماره تماس افرادی که سرشون کلاه رفته رو دارم لطفا اعلام کنید سایت ما www.koroushkala.ir


پیگیری در خصوص اخذ وام های قرض الحسنه توسط بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد چرا به ابلاغیه بانک مرکزی توجه نمی کند  مگر این بانک در یک کشور دیگر شعبه دارد آخه این چه قانونی هست که یکی عمل می کنه یکی نه  شما حداقل پیگیری کنید


حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

با گذشت ۲ماه از سال جاری حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز زیر کف پایه است ۱۶۰۰۰۰۰

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار