سیر نزولی کرونا در یزد/ از رفت و آمد به استان‌های همجوار خودداری کنید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یزد فعلا در کشور جزء استان‌هایی است که شیوع موج دوم کرونا را در آن مشاهد نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمود نوری شادکام  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: از ۱۵ فرودین در استان یزد سیر ابتلا به کرونا نزولی بود و این روند همچنان ادامه دارد هم اکنون ۹۴ بیمار کرونا مثبت در یزد داریم که ۲۸ نفر در icu و ۶۶ نفر بر روی تخت‌های عادی بستری هستند.

او افزود: در شهرستان مهریز یکماه است که مورد مثبتی از کرونا و مرگ ناشی از کرونا نداشته ایم و طبق دستورالعمل‌های کشوری این شهرستان می‌تواند سفید باشد، اما شهرستان خاتم بعد از ۵۶ روز، امروز یک مورد مثبت ابتلا به کرونا گزارش شده است.

نوری شادکام با اشاره به اینکه در سایر شهرستان‌ها یک تا دو مورد ابتلا روزانه گزارش می‌شود، ادامه داد: البته در استان یزد موج دوم ابتلا به کرونا را شاهد نبوده ایم، ولی متاسفانه در استان‌های همجوار شاهد سیر صعودی ابتلا بوده ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به مردم توصیه کرد: فعلا از رفت و آمد به استان‌های همجوار خود داری کنند و مراقب باشند تا دیگر شاهد شیوع موج دوم کرونا در استان نباشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار