پیرزن سارق با ۲۲ فقره سرقت در دام پلیس پاوه

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از دستگیری پیر زن سارقی خبر داد که به بهانه تکدی گری مرتکب ۲۲ فقره سرقت شده بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه از دستگیری پیر زن سارقی خبر داد که به بهانه تکدی گری مرتکب ۲۲ فقره سرقت شده بود.

 سرهنگ "حیدر حق جویان" اظهار داشت: پس از شکایت تعدادی از اهالی روستا‌های پاوه مبنی بر سرقت اموال منزلشان توسط پیرزنی که به بهانه دریافت کمک به آن‌ها مراجعه کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی پاوه با انجام تحقیقات گسترده و افزایش گشت‌های خود موفق به شناسایی سارق سالخورده شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ حق جویان بیان کرد: پیرزن سارق در حالی توسط پلیس دستگیر شد که حدود ۱۰۰ گرم طلای سرقتی به همراه داشت.

فرمانده انتظامی پاوه یادآوری کرد: سارق دستگر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت از اهالی روستا‌های شهرستان پاوه به بهانه تکدی گری و دریافت کمک اعتراف کرد.

او در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی پیرزن سارق به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری عوامل درگیری در سرپل ذهاب


 فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از دستگیری ۷ تن از عوامل درگیری در یکی از روستا‌های شهرستان خبر داد.

سرهنگ "منوچهر رضایی" اظهار داشت: پس از وقوع یک فقره درگیری در دهستان قلعه شاهین سرپل ذهاب و اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تیمی از ماموران روانه محل شدند.

او  ادامه داد: با حضور پلیس علاوه بر پایان دادن به درگیری ۷ نفر نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ رضایی، افزود: طبق اظهارات طرفین، این درگیری به خاطر اختلاف بر سر مراتع کشاورزی رخ داده است.



 دستگیری افراد گنج یاب


فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب در ادامه از دستگیری ۶ نفر که به دنبال یافتن گنج بودند خبر داد.
او بیان کرد: این افراد در محل باستانی سراب ماراب روستای پاطاق با یکدستگاه فلز یاب در حال تخریب و کاوش اشیاء قیمتی بودند که توسط پلیس دستگیر شدند.


۲ کشته و ۲ زخمی حاصل واژگونی پیکان در کرمانشاه




رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از واژگونی یک دستگاه پیکان در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه ۲ نفر کشته و ۲ نفر هم زخمی شدند.

 سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت ۵ بامداد امروز در مسیر میدان آزادگان به امام حسین (ع) نرسیده به پل مدافعان حرم رخ داد.

او افزود: در این سانحه خودروی پیکان به علت سرعت بالا به شدت با جدول حاشیه خیابان برخورد که در نتیجه آن راننده ۱۹ ساله و دختر نوجوان ۱۲ ساله‌ای جانشان را از دست دادند.
سرهنگ شیری بیان کرد: همچنین در این سانحه رانندگی  ۲ سرنشین دیگر خودرو نیز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: ناتوانی راننده جوان در کنترل و مهار خودرو علت وقوع این حادثه مرگبار بود که جان خودش را نیز گرفت.
اودر پایان از رانندگان خواست تا در معابر شهری نیز با سرعت مطمئنه حرکت کرده و به تصور خلوت بودن خیابان در برخی ساعات مقررات رانندگی را زیر پا نگذارند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار