۱۰هزار متر مربع زمین درماهان به وقف بازگشت

سرپرست اوقاف و امور خیریه ماهان گفت: در راستای رفع تصرف اراضی موقوفه در شهر ماهان ۱۰هزار متر مربع املاک وقفی رفع تصرف و به وقف بازگشت داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   حمید مرتضوی سرپرست اوقاف و امور خیریه ماهان گفت:در راستای رفع تصرف اراضی موقوفه در شهر ماهان ۱۰هزار متر مربع املاک وقفی رفع تصرف و به وقف بازگشت داده شد.

او افزود:  این ۱۰ هزار مترمربع از اراضی وقفی با حمایت قوه قضاییه به وقف بازگشت داده شد.

مرتضوی ارزش تقریبی ملک رفع تصرف شده را بالغ بر ۱ میلیاردو پانصد میلیون تومان برآورد کرد و افزود:در راستای احیاء موقوفات و بازگشت اراضی وقفی به اصل خود از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

سرپرست اوقاف وامورخیریه ماهان این میزان ملک بازگشت داده شده را مربوط به موقوفه اسدالله خباز در ماهان دانست و بیان داشت:در دوسال اخیر با تلاش فراوان و همکاری ارزشمند قوه قضاییه ۸۰ سند باارزش از موقوفات ماهان رفع تصرف و با حکم قضایی به وقف بازگردانده شد که ارزش مالی بسیار بالایی برای موقوفات داشته است.

مرتضوی وقف را سرمایه بزرگ جامعه اسلامی و پشتوانه ارزشمندی برای زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلامی دانست و تصریح کرد:در روز‌های آینده اخبار بسیار خوبی در حوزه احیاء موقوفات ماهان منتشر خواهد شد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار