کتاب‌های جدید انتشارات نگار تابان معرفی شد

مدیر مسئول انتشارات نگار تابان از انتشار چند کتاب جدید در این انتشاراتی خبر داد.

احمد دولت‌آبادی مدیر مسئول انتشارات نگار تابان، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کتاب‌های جدید این انتشاراتی گفت: به تازگی ترجمه کتاب «دوریان گری» اثر اسکار وایلد را که یک رمان فلسفی است، منتشر کرده ایم. علاوه بر آن دو تا سه اثر ایرانی را هم در انتشاراتمان چاپ کردیم. یکی از آن‌ها هشتمین مجموعه شعر علیرضا بهرامی با عنوان «با تو در رویشی دیگر» و دیگری مجموعه ترانه عاشقانه‌ای از میلاد جلیلیان است. رمانی را هم در زمینه ادبیات فانتزی با عنوان «جنگ جهانی پنجم» منتشر کردیم.

او افزود: متاسفانه در شرایط کنونی برای فروش ۵۰۰ جلد کتاب با مشکل مواجه می شویم. به شخصه می‌ترسم روزی تیراژ کتاب هایمان در انتشارات نگار تابان به ۱۰۰ تا ۲۰۰ جلد برسد. اگر چند کتاب هم در بازار نشر ایران فروخته می‌شود، کتاب‌های خارجی هستند و میزان فروش کتاب‌ شعر، داستان و رمان ایرانی بسیار کاهش یافته است. امیدوارم اتفاقی بیفتد که مردم دوباره به کتابفروشی‌ها و مراکز فرهنگی بروند و با کتاب ارتباط برقرار کنند.

مدیر مسئول انتشارات نگارتابان ادامه داد: اگر شرایط فروش کتاب‌های ایرانی به همین منوال ادامه پیدا کند و شاهد فروش بسیار اندک آن‌ها باشیم، مجبور خواهیم شد در آینده‌ای نزدیک میزان انتشار کتاب‌های ایرانی را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.