روز شمار نابودی کووید ۱۹۴۸

گرچه مردم دنیا چند ماهی است با بیماری کووید ۱۹ مبارزه می‌کنند، اما ملت بی‌دفاع فلسطین چند دهه است که با کوویدی به‌نام ۱۹۴۸ در حال مبارزه هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نسیم راوند فعال رسانه‌ای در آستانه روز جهانی قدس در یادداشتی به کووید ۱۹۴۸ اشاره داشته و آورده؛ ۷۱ سال است که اسرائیل غاصب خانه و کاشانه و سرزمین ملتی مظلوم و بی‌دفاع را اشغال کرده و با گذشت این سال‌ها آزادسازی قدس شریف و فلسطین عزیز به آرمان‌ها و اهداف ملت‌های مسلمانان تبدیل است.

به فرموده امام خمینی (ره) فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و به همین دلیل هم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامیدند و مسلمانان و آزادی‌خواهان در سراسر جهان در این روز آزادی قدس را فریاد می‌زنند.

اما روز جهانی قدس امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا متفاوت‌تر از همه سال‌هاست و مردم روزه‌دار نمی‌توانند با شکوه و با صلابت در خیابان‌ها حاضر شوند و پایان عمر رژیم کودک‌کش را شعار دهند، اما تنفر و انزجار و مبارزه با این رژیم اشغالگر هیچ‌گاه تعطیل شدنی نیست.

اگر ملت‌های جهان چند ماه است با کووید ۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنند ملت بی‌دفاع فلسطین ۷۱ سال است که با دستانی خالی مقابل اسرائیل غاصب ایستاده‌اند تا به یاری خداوند با از بین رفتن این رژیم، روزی به سرزمینشان برگردند.

طبق گفته دبیر جبهه انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد روز قدس به هفته قدس تبدیل شده و بنا به اظهارات هدایت‌خواه با توجه به شرایط کرونا و لغو برنامه‌های روز جهانی قدس، باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرد و در این فضا تولید محتوا در خصوص فلسطین و آرمان‌های این کشور عزیز صورت گیرد.

همچنین بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل، روزشمار نابودی این رژیم در مسجد امام علی (ع) شهرک امام حسین (ع) یاسوج نصب می‌شود.

جبهه انقلاب اسلامی برنامه‌ای تحت عنوان الی بیت‌المقدس در شهر یاسوج برگزار می‌کند و شرکت کنندگان در این برنامه که عصر امروز سه‌شنبه است میدان هفت تیر تا پارک ساحلی یاسوج را پیاده‌روی خواهند کرد و اقداماتی در راستای پاسداشت روز قدس انجام می‌شود.

روز قدس به دلیل کرونا تعطیل شده، اما مبارزه با اشغالگر قدس تا زمان نابودی کامل تعطیل و تمام شدنی نیست و نیاز است همه رسانه‌ها به صورت جدی به موضوع قدس و فلسطین ورود پیدا کرده و قلم بزنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار