پس از ۵ سال بلاتکلیفی فیروزه به مزایده می‌رود

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کرمانشاه گفت: تصمیم شهرداری کرمانشاه بر این شد که کل پروژه فیروزه به مزایده گذاشته شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رسول حیدری مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کرمانشاه  با اشاره به بلاتکلیفی پنج ساله پروژه مجتمع تجاری فیروزه به دلیل برخی مشکلات شهرداری با شریک بخش خصوصی این پروژه، گفت: در همین راستا تصمیم شهرداری کرمانشاه بر این شد که کل این پروژه به مزایده گذاشته شود.

او با اشاره به کلنگ زنی این پروژه در سال ۱۳۹۲ گفت: ساخت این پروژه تا سال ۱۳۹۴ ادامه داشت و در این سال به دلیل برخی مشکلات شهرداری با شریک بخش خصوصی پروژه، عملیات ساخت آن متوقف ماند و در نهایت هفته آینده این پروژه به مزایده گذاشته می‌شود.

او افزود: کل این پروژه ۱۷۵ میلیارد تومان ارزش گذاری شده که ۸۵ درصد سهم آن متعلق به شهرداری و ۱۵ درصد آن متعلق به شریک بخش خصوصی است.

حیدری بیان کرد: این پروژه هفته آینده از طریق سامانه "ستاد ایران" که تمامی مزایده‌های دولتی در آن صورت می‌گیرد، به مزایده گذاشته می‌شود.

این مسئول افزود: از تمامی علاقمندان و فعالان بخش خصوصی که توانایی مالی دارند دعوت می‌کنیم تا در این مزایده شرکت کرده و مالک این پروژه مزیت‌دار شوند.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کرمانشاه با اشاره به مساحت هفت هزار مترمربعی این پروژه، گفت: زیربنای پروژه ۵۶ هزار متربع است و قرار است ۴۲۰ واحد تجاری به همراه ۵۵۲ واحد پارکینگ در آن احداث شود.

او بیان کرد: این پروژه در دل بازار شهر بوده و از موقعیت خوبی برای راه اندازی واحد‌های تجاری برخوردار است.

به گفته مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کرمانشاه این پروژه هم اکنون از ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار