محمودی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جزئیات سرمایه گذاری اتباع خارجی در کشور

مدیرکل اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور از فراهم شدن زمینه‌های سرمایه گذاری اتباع خارجی در کشور خبر داد.

//////مهدی محمودی مدیرکل اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فراهم شدن زمینه‌های اجرا مجوز سرمایه گذاری اتباع خارجی در کشور اظهار کرد: برای سرمایه گذاری اتباع خارجی در داخل کشور ۲ گروه وجود دارد، گروه اول اتباعی که قصد ورود به کشور را دارند که مراحل قانونی آن از طریق سازمان سرمایه گذاری انجام می‌شود و بین ۲۵۰ الی ۳۰۰ هزار دلار هم باید سرمایه داشته باشند.

او ادامه داد: گروه اول پس از طی کردن مراحل اولیه خود، به کمیسیون اداره اتباع وزارت کشور معرفی می‌شوند و ما در آن جا مجوز اقامت موقت و فعالیت اقتصادی را صادر می‌کنیم.

مدیرکل اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور یادآور شد: گروه دوم افرادی هستند که در کشور سالیان سال حضور داشته‌اند و فعال اقتصادی هستند؛  آنها از طریق استانداری‌ها یا برخی دستگاه ها به اداره اتباع معرفی می‌شوند و پس از تشکیل پرونده و تعیین میزان سرمایه گزاری، طول اقامت ویژه برای آنها صادر می شود.

محمودی در پایان با اشاره به میزان سرمایه گذاری اتباع خارجی در کشور گفت: اداره اتباع از میزان سرمایه گذاری اتباع خارجی خبر ندارد.


بیشتر بخوانید: توزیع ۶ هزار پک بهداشتی به اتباع خارجی مبتلا به ویروس کرونا


انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۵۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
دیروز یه خارجی کنار سی و سه پل دیدم // یادم رفت بپرسم ببینم مایه تیله داره یانه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۵۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
سرمایه دار خارجی تا سرمایه گذاری کرد // بگید بانکش غیر مجاز بود و بکنید تو پاچش //تا بیاد پولش را پس بگیره دو الی سه سال طول کشیده
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۴۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
سرمایدار داخلی دیگه حواسش جم شده و دیگه نمیتونید گولش بزنید // حالا رفتید سراغ سرمایه دار خارجی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
سرمایه گذاران یک سال تولید کنید برای فروش در ایران اندازه 100 سال در کشورهای دیگر ثروت بدست میاورید هزار تومانی را 20 هزار بفروشید کسی نیست بگوید چرا تولید کنید قیمت 10 تمان را بگذارین 100 تومان
آخرین اخبار